در خطبه های نماز جمعه

امام جمعه آستارا: جوانان مطالبه‌گر آستارا برای حل مشکلات مردم وارد عمل شوند

امام جمعه آستارا گفت: برخی از مشکلات این شهرستان نظیر نامناسب بودن راه های روستایی و نبود روشنایی کافی در مبادی ورودی بارها در تریبون نماز جمعه بیان شده است و از جوانان مطالبه‌گر انتظار داریم برای حل مشکلات وارد عمل شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا، ضمن محکوم کردن جنایت و نسل کشی رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح این کار را مصداق واقعی نقض حقوق بشر دانست و گفت: دنیا شاهد مظلومیت مردم فلسطین و جنایت های ضدبشری رژیم خبیث صهیونیستی است و این امر در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اشاره به آگاهی و بیداری آنان که در این شرایط پیچیده دنیا در بهترین نقطه ایستاده اند تصریح کرد: شناخت حق و باطل و ایستادن در جبهه حق اقدام مهم این دانشجویان است که با راهنمایی اساتیدشان به آن رسیده اند.

باقری ارومی خاطرنشان کرد: این اعتراضات که در طول عمر نامشروع رژیم خبیث صهیونیستی بی سابقه است؛ نشانه آگاهی مردم جهان از جنایات رژیم خبیث صهیونیستی و اسرائیل جنایتکار است که حتی در قلب آمریکا با این شدت صورت گرفته و دنیا را به سمت آمادگی برای ظهور منجی عالم بشریت پیش می برد.

امام جمعه آستارا ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان منتخب مردم به مناسبت آغاز به کار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم مجلس جدید با تصویب قوانین سودمند و مفید برای مردم و نظام جمهوری اسلامی و جلوگیری از تصویب قوانینی که به صلاح نظام و مردم نیست بتواند با استفاده از قدرت نظارت خود موجب اجرای صحیح قوانین و جلوگیری از تخلف و فساد گردد.

حجت الاسلام باقری ارومی آغاز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری برای شکل گیری چهاردهمین دولت پس از شهادت آیت الله رئیسی را از نقاط قوت قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی دانست که بدون هیچ اختلالی و به دقت و سرعت در حال انجام است.

وی ضمن خطیر دانستن این مسئولیت گفت: کسی که قرار این مسئولیت ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد باید بداند که بار این مسئولیت با خون شهدای خدمت سنگین تر شده و مردم عزیزمان نیز ضمن حضور پرشور در انتخابات باید کسی را به عنوان رئیس جمهور برگزینند که ادامه دهنده راه شهید آیت الله رئیسی باشد.

باقری ارومی با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: همه ما مدیون امام امت هستیم که راه سعادت را برای ما گشود و اسلام را در دوران ما زنده کرد و باید نسبت به نعمت انقلاب و نظام اسلامی در درگاه پروردگار پاسخگو باشیم.

امام جمعه آستارا در پایان ضمن بیان برخی از مشکلات شهرستان که بارها از تریبون نماز جمعه بیان شده است گفت: از مردم و جوانان مطالبه گر و انقلابی می خواهم که وارد میدان شوند و پیگیر مطالبات امام جمعه و حل مشکلات شهر باشند.

Share