باحضور وبیناری سرپرست ریاست جمهوری و وزیر ورزش و جوانان صورت می‌گیرد؛

افتتاح زمین چمن مصنوعی ورزشگاه کومله لنگرود همزمان با سراسر کشور

آرمان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و اعتبارات مناسبی که در دولت شهید جمهور با حمایت‌های دکتر عباسی استاندار و وزیر ورزش و جوانان تزریق شد، زمین چمن مصنوعی بزرگ ورزشگاه کومله لنگرود با ۱۵ میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی آماده بهره برداری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت چله شهدای خدمت همزمان با سراسر کشور ۱۰۶ طرح عمرانی ورزشی و در استان گیلان زمین چمن مصنوعی بزرگ ورزشگاه کومله لنگرود با بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار صبح فردا چهارشنبه ۳۰ خرداد با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانبخش آرمان با اشاره به تلاش‌ها و عملکرد موفق دولت شهید جمهور در اتمام پروژه‌های ورزشی در کشور گفت: با پیگیری‌های انجام شده و اعتبارات مناسبی که در دولت شهید جمهور با حمایت‌های دکتر عباسی استاندار و وزیر ورزش و جوانان تزریق شد، زمین چمن مصنوعی بزرگ ورزشگاه کومله لنگرود با ۱۵ میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی آماده بهره برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان افزود: کار ساخت این طرح ورزشی از سال ۹۷ در زمینی به مساحت ۸ هزار ۱۰۰مترمربع آغاز و فردا چهارشنبه ۳۰ خرداد باحضور وبیناری دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری و دکتر هاشمی وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می‌رسد.

آرمان گفت: این افتتاحیه باحضور دکتر عباسی استاندار گیلان و دیگر مسئولین در کومله لنگرود برگزار خواهد شد.

Share