در جدیدترین پست اینستاگرامی:

ادعای سالار عقیلی در رابطه با یک نماهنگ!

عقیلی نوشت که ترانه رهایی در سال ۱۳۹۹ و برای سریال شاهرگ ساخته و خوانده شده است و بدین ترتیب نماهنگ رهایی ارتباطی به حادثه سقوط بالگرد ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصر ایران، در روزهای اخیر ویدئویی به عنوان «نماهنگی برای رئیس جمهور شهید» با صدای سالار عقیلی منتشر شد.

حالا سالار عقیلی خواننده با انتشار پستی در اینستاگرام خبر داد که از صدای او استفاده «غیرقانونی» شده است.

عقیلی نوشت که ترانه رهایی در سال ۱۳۹۹ و برای سریال شاهرگ ساخته و خوانده شده است و بدین ترتیب  نماهنگ رهایی ارتباطی به حادثه  سقوط بالگرد ندارد.

سالار عقیلی :مردم عزیز و مهربان کشورم در جریان قرار بگیرید

سالار عقیلی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشت: قطعه رهایی مربوط به سریال شاهرگ می باشد که در سال ۱۳۹۹ منتشر شده. به خاطر استفاده غیر قانونی از صدای بنده توسط شخصی به نام محمدرضا شفیعی مجبور شدم این پست را بگذارم که شما مردم عزیز و مهربان کشورم در جریان قرار بگیرید.مهر: «نماهنگ‌هایی برای رئیس جمهور با صدای سالار عقیلی و محمد معتمدی»

خبرگزاری مهر روز ۲ خرداد با انتشار خبری با عنوان «نماهنگ‌هایی برای رئیس جمهور با صدای سالار عقیلی و محمد معتمدی» نوشت: نماهنگ «غم پنهان» با صدای محمد معتمدی و نماهنگ «رهایی» به خوانندگی سالار عقیلی، هر ۲ با شعری از محمدمهدی سیار برای رئیس جمهور شهید ساخته شده اند.

چندین قطعه و نماهنگ در یکی دو روز گذشته در پی حادثه تلخی که منجر به شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان شد تولید شده و در شبکه‌های سیما و فضای مجازی پخش و عرضه شده است.

به تازگی هم ۲ نماهنگ جدید در این زمینه توسط موسسه فرهنگی هنری وصف صبا ساخته شده که سالار عقیلی و محمد معتمدی خوانندگی آن‌ها را بر عهده داشته‌اند.

مهر پس از توضیحاتی در مورد نماهنگ معتمدی به ترانه سالار عقیلی پرداخت و نوشت:

نماهنگ «رهایی» به خوانندگی سالار عقیلی، شعر محمدمهدی سیار و موسیقی حبیب خزایی فر برای شهید جمهور ایران ساخته شده است که در بخشی از شعر آن آمده است:

جسمم را به خاک / روحم را به خدا / راهم را به شما می‌سپارم / مثل پرنده‌ها / راهی ام و رها / مثل پرنده‌ها / بی قرارم

در این قطعه تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، طراحی نشان: محمدروح الامین، تصویر سازی و موشن: امین ملک زاده، مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا است.

پست اینستاگرام سالار عقیلی در مورد قطعه رهایی

حمله به دو خواننده معروف با هدف دوقطبی‌سازی در جامعه

محمد معتمدی آهنگی به‌نام «غم پنهان» دارد که سال ۱۳۹۷ منتشر شده است، سالار عقیلی هم آهنگی به‌نام «رهایی» دارد که در سال ۱۳۹۹ منتشر شده است، گویا کلیه حقوق این دو آهنگ متعلق به مؤسسه فرهنگی هنری وصف صباست، حالا و در روزهای سوگواری برای شهادت رئیس‌جمهوری و یارانش؛ مؤسسه وصف صبا نماهنگ‌هایی با استفاده از این دو آهنگ ساخته و منتشر کرده است.

در این میان یکی از فعالان زردنویس و شبه‌خبرنگار در فضای مجازی، اقدام به انتشار هدفمند خبری می‌کند که نتیجه‌اش تخریب سالار عقیلی و محمد معتمدی است. او با انتشار این خبر هدفش ایجاد دو قطبی در جامعه و وادار کردن این دو خواننده به واکنش منفی بود. محمد معتمدی و سالار عقیلی مجبور شدند که واکنش نشان دهند و اعلام کنند که این دو قطعه را در سال‌های گذشته خوانده‌اند.

این در حالی بود که بسیاری از هنرمندان درباره شهادت رئیس جمهوری و یاران همراهش، سکوت کرده بودند. اما محمد معتمدی هیچ ابایی در عرض تسلیت به ملت ایران برای شهادت شهیدان خدمت نداشت و در روزهای گذشته با سوگ مردم ایران همراه بوده است. معتمدی در طول فعالیت هنری‌اش همواره مسیری مستقل، براساس اعتقاداتش را دنبال کرده و می‌کند و هرگز به هیچ زردنویس وابسته‌ای باج نداده است. شاید به همین دلیل است که او همواره مورد غضب این افراد بوده و این خبرنگارنماها همواره در پی تخریب این خواننده بزرگ و محبوب بوده‌اند.

Share