با عذرخواهی از شهروندان؛

ماجرای آتش سوزی اتوبوس شرکت واحد رشت و توضیحات شهرداری

صبح امروز یکشنبه مورخ ۲۰ خرداد ماه، یک دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل درون شهری، در مسیر پارک شهر رشت به دلیل بروز مشکل فنی و درگیری سیستم ترمز، دچار مشکل گردیده که متاسفانه راننده اتوبوس مذکور بدون توجه به این امر، به رانندگی خود ادامه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در خیابان حافظ رشت دچار حریق شد.

اگرچه این آتس سوزی خفیف با حضور به موقع آتش نشانان شهرداری رشت مهار شد اما سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در این زمینه اطلاعیه کوتاهی صادر کرد.

در اطلاعیه این سازمان آمده است: صبح امروز یکشنبه مورخ ۲۰ خرداد ماه، یک دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل درون شهری، در مسیر پارک شهر رشت به دلیل بروز مشکل فنی و درگیری سیستم ترمز، دچار مشکل گردیده که متاسفانه راننده اتوبوس مذکور بدون توجه به این امر، به رانندگی خود ادامه داده و این عمل موجب گرم شدن بیش از حد لاستیک ها و متصاعد شدن دود از ماشین مورد نظر گردیده، و موجبات ناراحتی خاطر شهروندان را فراهم نمود. ضمن ابراز تعهد به حفظ ایمنی شهروندان محترم و افزایش کیفیت سرویس حمل و نقل درون شهری، مراتب عذرخواهی از کلیه شهروندان را بیان داشته و به برخورد با عوامل دخیل در بروز این امر جهت جلوگیری از حوادث مشابه متعهد خواهیم بود.

                                                                                                عکس: می رشت

Share