لیگ دسته اول

تساوی خانگی داماش مقابل نفت و گاز گچساران در روزی که یک پنالتی هدر رفت

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که در ثانیه‌های پایانی یک پنالتی را هدر داد مقابل نفت و گاز گچساران به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۲ تیم فوتبال داماش گیلان و نفت و گاز گچساران در هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

سعید ابراهیم‌پور، سعید دلاور، آرمان لطف خدا، پژمان نجات، بلال میرزاعلی، رضا پور مهدی، محمد رستمی، سعید طالبی، محمدسجاد قلی‌بیگی، حسین ابراهیمی و سپهر سیمان‌پور شاگردان علی نظرمحمدی در دیدار مقابل نفت و گاز گچساران بودند.

حضور بیش از ۱۰ هزار هوادار داماشی انگیزه و قدرتی دوچندان به پسران شهر باران داد و حسین ابراهیمی در نیمه نخست از روی نقطه پنالتی توانست پیروزی یک‌نیمه‌ای را برای داماش به ارمغان بیاورد.

نفت و گاز در نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد و امیرمحمد منصف بازی را به تساوی کشاند.

حملات دو تیم در ۹۰ دقیقه وقت‌های قانونی گل دیگری دربر نداشت ولی مهم‌ترین اتفاق بازی در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم رقم خورد.

یک پنالتی اخراج به سود داماش می‌توانست پس از مدت‌ها داماش را از جمع سه تیم در معرض سقوط رهایی بخشد و ضربه میرجوان به بیرون زده شد تا تساوی یک بر یک پایان کار دو تیم باشد.

داماش هم اکنون با ۲۸ امتیاز در رده ۱۶ جدول قرار گرفته است.

Share