رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان اعلام کرد:

برگزاری مسابقات پرورش اندام جام کاسپین به میزبانی گیلان

طبق گفته رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان، سال گذشته بانوان ورزشکار محجبه این رشته ورزشی از گیلان، ۱۱ مدال رنگارنگ مسابقات برون‌مرزی را کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سید حمیدرضا میرزاهد، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر این هیئت در رشت با اشاره به برگزاری کلاس‌های مدون تربیت مربی در هیئت بدنسازی و پرورش اندام، اظهار کرد: مربیانی که در رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام فعالیت دارند، باید این آگاهی و علم را داشته باشند که ورزشکاران قادر به استفاده از چه داروهایی هستند و چه داروهایی را نباید مصرف کنند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان با اذعان به اینکه دغدغه اصلی ما ریشه‌کنی دوپینگ است، گفت: اگر مربی و باشگاهی بخواهد داروی غیرمجاز را به ورزشکاران تجویز کند، با آن به‌شدت برخورد می‌کنیم.

میرزاهد از تلاش برای برگزاری رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی کشور در گیلان خبر داد و گفت: رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی کشور شهریورماه امسال برگزار خواهد شد و در تلاشیم تا میزبانی این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی در رشت باشیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته رشت میزبان رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی کشور بود که در جریان آن بیش از یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن حضور یافتند، خاطرنشان کرد: گیلان رکورد جدیدی در برگزاری این مسابقات در کشور ثبت کرد و میزبانی این دوره نیز مورد تحسین فدراسیون جهانی بدنسازی هم قرار گرفت.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان با اذعان به اینکه ورزشکاران گیلانی با درخشش و تلاش خود توانستند ۳۲ مدال رنگارنگ مسابقات را کسب و برای نخستین بار عنوان قهرمانی کشور را در این رشته تصاحب کنند، گفت: امیدواریم که بتوانیم برای دومین سال متوالی قهرمان مسابقات پرورش اندام کشور شویم.

به گفته میرزاهد، هم‌اینک نیز از ۳۰ ورزشکار حاضر در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات مستر یونیورز، ۱۰ ورزشکار از گیلان هستند که این امر نشان از قدرت این استان در رشته بدنسازی و پرورش اندام دارد.

وی از برگزاری مسابقات پرورش اندام جام کاسپین به میزبانی گیلان در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت خبر داد و گفت: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند تا در رقابت‌های جهانی ارمنستان و مجارستان حضور یابند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان با اعلام اینکه رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان کشور نیز مردادماه امسال به میزبانی گیلان برگزار خواهد شد، افزود: سال گذشته بانوان ورزشکار محجبه این رشته ورزشی از گیلان، ۱۱ مدال رنگارنگ مسابقات برون‌مرزی را کسب کردند.

Share