الفتی: مسابقات ایتالیا را انتخاب کردم تا جواز المپیا را کسب کنم

سامان الفتی سوپر ژنتیک فیزیک کلاسیک: به عشق مردم رشت فیگور تماشایی گرفتم

قهرمان پرورش اندام جهان گفت: به قدری مردم رشت خونگرم هستند از وقتی که وارد سالن شدم مهر و محبت زیادی که به من داشتند شوق داشتم که روی این صحنه فیگور بگیرم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بیست و یکمین دوره مسابقات پرورش اندام‌ قهرمانی باشگاه های کشور‌ در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، گیمزکلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار و در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی شهر رشت در استان گیلان برگزار می شود.

سامان الفتی سوپر ژنتیک فیزیک کلاسیک ایران از شرایط بدنی فعلی خودش گفت: در حال حاضر بین ۵۰ ، ۶۰ درصد آمادگی هستم و انشالله تا سال آینده که مسابقه دارم به ۱۰۰ درصد آمادگی برسم.

الفتی در این باره که فیگور تماشایی روی صحنه مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های کشور به میزبانی رشت گرفت، بیان کرد: به قدری مردم رشت خونگرم هستند از وقتی که وارد سالن شدم مهر و محبت زیادی که به من داشتند شوق داشتم که روی این صحنه فیگور بگیرم که به دستور آقای حاتمی و قرآن نویس این فیگور انجام شد.

ملی پوش فیزیک کلاسیک ایران درباره برنامه هایش گفت: در خرداد سال ۱۴۰۳ مسابقات ایتالیا را انتخاب کردم برای جواز مسابقات المپیا.

وی درباره مسابقات پرورش اندام‌ قهرمانی باشگاه های کشور‌ بیان کرد: واقعا میزبانی رشت عالی بود. نور، داوری، استیج، تماشاچی ها و همه چی عالی بود، صحنه مسابقات متفاوت بود و در حد المپیا بود.

سامان الفتی درخصوص داوری مسابقات اظهار کرد: وقتی سرداور مسابقات جهانی امید جبلی، آقای قرآن نویس و…حضور دارند و در مسابقات جهانی داوری می کنند باید خداراشکر کنیم که همچین نعمت هایی داخل کشور هست و واقعا کارشان درست است.

وی ادامه داد: در آخر باز هم از میزبانی رشت تشکر میکنم که مردمش سنگ تمام گذاشتند.

Share