چرا طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال مورد استقبال واقع شده است؟!

صرف نظر از ظاهر و گرافیک سایت و زبان‌های برنامه نویسی استفاده شده در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، هر سایتی دارای امکاناتی است که آن را از دیگر سایت‌ها متمایز می‌کند.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال باتوجه به بازارهای نوظهور و پرطرفدار رمز ارزها بسیار درآمدزا می‌باشد. صرافی ارز دیجیتال در واقع یک پلتفرم آنلاین برای خرید و فروش و مبادله رمز ارزهای مبتنی بر بلاکچین و فیات است. سرمایه‌گذاران می‌توانند با پرداخت هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال آنلاین برای توسعه کسب و کار خود از طریق کارمزد معاملات به درآمدزایی دست یابند. برنامه نویسی صرافی ارز دیجیتال باید بگونه‌ای باشد که کاربران بتوانند به آسانی از خدمات مورد نظر در آن استفاده کنند و دچار سردرگمی نشوند. از این رو طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال را نمی‌توان همانند طراحی سایت فروشگاهی و … دانست و به پیاده‌سازی روش‌های پیشرفته‌تر و اختصاصی‌تری نیاز است.

تیم مجرب منتوروید با استفاده از کدنویسی اختصاصی با php و فریم ورک لاراول به صورت اختصاصی و حرفه‌ای به طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با بالاترین امکانات، امنیت و سرعت بالا پرداخته‌اند. در ادامه این مطلب بیشتر به اهمیت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، اینکه چگونه صرافی ارز دیجیتال بزنیم؟ و هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال و … خواهیم پرداخت.

اهمیت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ارزهای دیجیتال، شاهد ایجاد تغییرات فروان در روش خرید و فروش ارزهای رایج هستیم. یکی از این روش‌های متداول استفاده از سایت صرافی آنلاین است. از همین رو ایجاد بستری ایمن آنلاین تحت وب سایت برای خرید و فروش بسیار مهم می‌باشد. در واقع برای ورود به حوزه ارز دیجیتال و کسب درآمد از طریق کارمزدها، سرمایه‌گذاران و صاحبان مشاغل به یک سایت آماده صرافی ارز دیجیتال نیاز دارند(اما نه هر سایت آماده ای). از این رو اولین اقدام در این رابطه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با امکانات بالا و ویژگی‌های پیشرفته است. تیم طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال منتوروید با شناخت جامعی که از سایت‌های صرافی ارز دیجیتال بدست آورده است، با استفاده از بروزترین زبان برنامه نویسی صرافی ارز دیجیتال، سایتی شیک، حرفه‌ای با سرعت و امنیت بالا برای شما ایجاد می‌کند.

امکانات سایت صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرف نظر از ظاهر و گرافیک سایت و زبان‌های برنامه نویسی استفاده شده در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، هر سایتی دارای امکاناتی است که آن را از دیگر سایت‌ها متمایز می‌کند. در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال توسط گروه منتوروید، تیمی مجرب با دقت بالا تمامی امکانات مورد نیاز کارفرمایان را ارزیابی و پیاده‌سازی می‌نمایند. تیم منتوروید با جربه بالای خود در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال علاوه‌بر امکانات معمول سایت‌های صرافی ارز دیجیتال آنلاین، امکانات اختصاصی نیز در نظر گرفته می‌شود.

در حالت کلی سایت‌های طراحی شده توسط این تیم با استفاده از کدنویسی اختصاصی با php و فریم ورک لاراول و دارای بالاترین امکانات با بهترین هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال می‌باشد. برخی از امکانات اجرایی در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آنلاین در زیر آورده شده:

  • امکان اتصال به حداقل ۱۵ درگاه پرداخت حرفه ای و جدید
  • طراحی شیک و کاربر پسند با رابط کاربری عالی
  • سرعت و امنیت بالا و ساختار SPA بدون رفرش شدن صفحات
  • طراحی ریسپانسیو و دقیق
  • پشتیبانی از حداقل ۷۱۵ ارز دیجیتال کوکوین بصورت اتوماتیک+ افزودن ارز دلخواه بصورت دستی
  • نمایش نمودار تریدینگ ویو جهت کمک گرفتن تریدر
  • نمایس لیست ارزهای دیجیتال قابل معامله + آپدیت لحظه ای
  • پنل مدیریت پیشرفته و با امکانات مختلف + پنل اختصاصی اپراتورها با تعیین سطوح دسترسی
  • امکان مدیریت بخش های مختلف سایت + ارائه آموزشهای صفر تاصد
  • امکان ارسال خبر نامه و اطلاعیه ایمیل و پیامکی + ارسال به یک گروه خاص یا سطح خاص کاربران
  • گواهی SSL و پشتیبانی از https و امنیت رکوست ها و تراکنش ها
  • دارای محافظت امنیتی چند لایه و رمزنگاری اطلاعات دیتابیس
  • فشرده سازی محتوا برای افزایش سرعت بارگذاری سایت + فشرده سازی اتوماتیک تصاویر احرازهویت + واترمارک گذاری
  • طراحی گرافیکی چشم نواز و هوشمندانه
  • امکان خرید و فروش رمز ارزهای مختلف و خرید و فروش اتوماتیک انواع ووچر پرفکت مانی و پی اس ووچر و …
  • امکان احراز هویت کاربران با بررسی کد ملی و عکس و مطابقت شماره موبایل و صحت سنجی آنلاین اطلاعات
  • نمایش آنلاین قیمت‌های رمزارزهای دیجیتال و آپدیت نرخ دلار براساس چندین سرویس
  • قابلیت ساخت و استفاده از کیف پول ارز دیجیتال و داشتن بخش واریز و برداشت ارزهای دیجیتال بصورت اتوماتیک
  • سامانه چت و پشتیبانی آنلاین (گفتینو/CRISP / واتساپ/ سیستم تیکت )

۴ بخش مهم در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال معمولا به چهار بخش اصلی زیر نیاز دارد:

رابط کاربری

قطعا اهمیت رابط کاربری برای افرادی با سایت‌های خرید و فروش اینترنتی سروکار دارند، واضح است. استفاده از یک سایت باید برای تمامی کاربران سریع، ساده و جذاب باشد تا بتوانند با آسودگی خاطر معاملات خود را انجام دهند. این مسئله باعث می‌شود کاربران تبدیل به مشتری ثابت صرافی شما شوند.در ایران باید سایت ایرانی پسند نیز باشد.

موتور معاملاتی

این قسمت یکی از بخش‌های ضروری سایت است. موتور معاملاتی به تمامی سفارشات دسترسی داشته و با بررسی آن‌ها اقدام به پردازش سفارشات می‌کند. با توجه به حساسیت معاملات مالی دیجیتال، شما به یک موتور معاملاتی قوی و دقیق نیاز دارید. اسکریپت های منتوروید عمدتا از هسته معاملاتی صرافی بزرگی مثل کوکوین یا بایننس استفاده می نماید.

پنل مدیریت

شما به یک پنل مدیریت حرفه‌ای و قدرتمند برای سایت صرافی خود نیاز دارید تا بتوانید با استفاده از آن بهترین خدمات را برای کاربران ارائه دهید. همچنین بخش اپراتورها با سطوح دسترسی مختلف میتواند جهت افزایش بهره وری و کنترل منابع انسانی به خوبی کمک کند.

کیف پول ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال باید برای هر کدام از کاربران یک کیف پول الکترونیکی ایجاد کند تا کاربر بتواند با استفاده از آن اقدام به انجام مبادلات ارزی در سایت صرافی شما نماید. کارکرد کیف پول ارز دیجیتال نیز باید روان، ساده و امن باشد.

تامین امنیت سایت و هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال

تامین امنیت در سایت ارز دیجیتال یکی از موارد حائز اهمیت در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به شمار می‌رود. محافظت از اطلاعات و حریم شخصی کاربران در سایت همیشه اولویت کارفرمایان و طراحان سایت صرافی آنلاین می‌باشد.چراکه در سایت‌های صرافی معمولا گردش نقدی روزانه و ماهانه ارقام قابل توجهی را شامل می‌شود و از این رو این سایت‌ها هدف خوبی برای هکرها و افراد سودجو هستند. درصورت وجود کوچکترین رخنه امنیتی، دارایی چندین هزار نفر از بین خواهد رفت. از این رو بسیار طبیعی است که صاحب یک صرافی ارز دیجیتال از طراحان سایت رعایت حداکثر نکات امنیتی را در مراحل برنامه نویسی سایت صرافی ارز دیجیتال درخواست نماید. تیم طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال منتوروید با استفاده از امکانات و ویژگی‌های امنیتی بروز، بالاترین سطح امنیت را برای سایت صرافی شما درنظر خواهد گرفت.

از طرفی باتوجه به امکانات درنظر گرفته شده در سایت، امنیت و سرعت و سایر ویژگی‌ها، هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال متفاوت است. هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال معمولا یک هزینه ثابت نیست و aبراساس امکانات، عوامل و تکنولوژی‌های بکار رفته در سایت محاسبه می‌شود. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و مشاوره رایگان به لینک زیر مراجعه نمایید؛

https://mentorvid.com

Share