بزرگترین ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

شرایط فروش سایپا ویژه عید فطر اعلام شد+ جدول

شرایط فروش سایپا ویژه عید فطر به دو بخش فروش فوری و پیش‌فروش تقسیم می‌شود که در هرکدام از آن‌ها، چند خودرو عرضه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، گروه خودروسازی سایپا چند روز پیش از فرا رسیدن عید فطر، بخشنامه فروش خود را برای این رویداد اعلام کرد. شرایط فروش سایپا ویژه عید فطر به دو بخش فروش فوری و پیش‌فروش تقسیم می‌شود که در هرکدام از آن‌ها، چند خودرو به مشتریان عرضه شده‌اند. بخشنامه‌های فروش و پیش‌فروش سایپا از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه نوزدهم فروردین‌ماه، در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

در بخش فروش فوق‌العاده از بخشنامه فروش عید فطر سایپا، خودرو هاچ‌بک کوییک GXR-L عرضه شده است. این خودرو با رینگ آلیاژی و سیستم کنترل پایداری طی ۹۰ روز کاری به دست مشتریان می‌رسد. در بخش زیر می‌توانید جزئیات فروش فوری کوییک GXR-L را مشاهده کنید.

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سامانه فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

شرایط فروش سایپا ویژه عید فطر:

خودرو قیمت رنگ موعد تحویل
کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC ۳۷۹,۸۴۴,۰۰۰ سفید مشکی، کرم مشکی، نقره‌ای مشکی، سفید قرمز، مشکی قرمز ۹۰ روز کاری پس از پذیرش

در بخش دوم از شرایط فروش سایپا ویژه عید فطر، چهار محصول به‌صورت پیش‌فروش عرضه شده‌اند. این محصولات شامل سهند تیپ S، اطلس G، ساینا S‌ و کوییک GXR-L هستند. سهند نخستین عرضه خود را طی سال ۱۴۰۳ در این بخشنامه تجربه می‌کند. علاقه‌مندان به سهند،‌ می‌توانند هم‌اکنون این خودرو را پیش‌خرید کنند و آن را در شهریور یا مهر ۱۴۰۳ تحویل بگیرند.

بخش پیش‌فروش:

خودرو پیش پرداخت قیمت خودرو موعد تحویل
اطلس G ۲۰۲,۵۳۶,۵۰۰ قیمت روز خودرو مندرج در قرارداد مشتریان دی و بهمن ۱۴۰۳
ساینا S‌ با استاندارد ۸۵ گانه ۱۷۰,۰۹۸,۰۰۰ دی ۱۴۰۳
کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC ۱۸۹,۹۲۲,۰۰۰ شهریور و مهر ۱۴۰۳
سهند تیپ S ۲۲۷,۷۰۸,۵۰۰

شرایط عمومی بخشنامه :

  • محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است.
  • حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال است. مشتریان ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم هستند.
  • امکان ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو) میسر نیست.
  • امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به‌صورت وکالتی وجود ندارد.
  • ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.
Share