دلیل حال بد و پیری ناگهانیم فوت دامادم است؛

روایت تلخ فرامرز خودنگاه از مرگ غم انگیز داماد جوانش+ عکس

فرامرز خودنگاه بدنساز و داور برنامه مردان قوی در یک مصاحبه تلویزیونی از مرگ تلخ دامادش گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از حنایی نیوز، فرامرز خودنگاه یکی از استادان پرورش اندام است که  چهره ای تلویزیونی و شناخته شده ای است. او در یک برنامه تلویزیونی از مرگ تلخ داماد ۳۰ ساله اش گفت که در یک شب اتفاق افتاده است.

 

بیوگرافی فرامرز خودنگاه

فرامرز خودنگاه متولد سال ۴۵ است او سالها قبل با زنی که تک دختر یک خانواده ثروتمند بود ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. فرامرز خودنگاه با برنامه قویترین مردان ایران شناخته شد او با برادران فاطمی و روح الله داداشی ارتباط ودوستی نزدیکی داشته است. برنامه قوی ترین مردان ایران برای چندین سال متوالی یکی از پربازدیدترین برنامه های تلویزیون بودتا اینکه پس از حواشی بسیاری که داشت و قتلی که یکی از برادران قرائی انجام داد و قتل روح الله داداشی این برنامه متوقف شد. فرامرز خودنگاه وزنه بردار ایرانی متولد ۱۳۴۵ در تهران است که با شرکت در مسابقه مردان آهنین به عنوان داور مشهور شد. او متولد جوادیه تهران است و از دوران نوجوانی وارد رشته وزنه برداری و بدنسازی شده است . وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم ادبیات  است و پدرش نیز قهرمان وزنه برداری بوده است. مادرش خانه دار بوده و برادر ندارد، اما ۴ تا خواهر دارد.

فرامرز خودگاه سال هاست در کنار مربیگری به ساخت و ساز مشغول است. برخی منابع از مهاجرت فرامرز خودنگاه خبر دادند، اما انتشار عکسی از ایشان در اسفند ماه ۱۴۰۱، به شایعات مهاجرتش پایان داد.

داماد فرامرز خودنگاه کیست و چرا فوت کرد

یک سال قبل عکسی از فرامرز خودنگاه منتشر شد که او را با چهره ای بسیار شکسته و پیر نشان می داد. فرامرز خودنگاه که در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود گفت که علت وضعیتی که داشته مرگ داماد جوانش بوده است. او گفت: داماد من در ۳۰ سالگی جانش را از دست داد. او یک ویلا خریده بود روز چهارشنبه ویلا را سند زد و در ماشین به دخترم گفته بود خیالم راحت شد. او شب در خانه اش خوابیده و صبح دیگر بیدار نشد.

وی گفت: او جوانی کاملا سالم و بدون هیچ مشکلی بود که ایست قلبی کرد و فوت کرد. این وضعیت بسیار روی من تاثیر گذاشت و دلیل حال بد و پیری ناگهانیم شد.

این بدنساز گفت که مرگ دامادش ضربه سختی به او زده است.

Share