تصاویر برگزاری رزمایش نیروی دریایی سپاه در آستارا

رژه شناوری بسیجیان پایگاه شمال دریایی ثامن الحجج (ع)سپاه پاسداران در حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و غزه با رمز “یا علی‌بن ابیطالب (ع)” در نوار ساحلی آستارا برگزار شد.

یوسف هدایتی، دیارمیرزا / فرمانده پایگاه شمال دریایی ثامن الحجج (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش دریایی بسیجیان که در ساحل سفیر امید آستارا برگزار شد، اظهار کرد: هدف رزمایش حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت‌های ظالمانه مستکبران جهانی است.
سرهنگ محمد باقری افزود: رژیم صهیونیستی جنایت های زیادی را انجام می دهد که به لطف خدا و با همراهی آزادگان جهان، تمامی این توطئه ها در حال خنثی شدن است.
وی ادامه داد: اتحاد آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نابودی است و آنها از بی تدبیری برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس می خواهند سواستفاده کنند اما آرزویشان را به گور خواهند برد.
باقری خاطر نشان کرد: اگر تحرکی توسط آمریکا و اسرائیل در خلیج فارس و دریای خزر صورت بگیرد، سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح آنها را دفن خواهند کرد.
فرمانده پایگاه دریایی ثامن الحجج سپاه افزود: یکی از محورها و تاکتیک های سپاه از طریق دریاست و در این راستا بسیج دریایی سازماندهی شده است و با همین اقتدار نابودی اسرائیل را شاهد خواهیم بود.

Share