بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب انزلی و صدور دستورات مقتضی

رییس کل دادگستری گیلان به همراه رییس دادگستری و دادستان انزلی و جمعی از مدیران قضایی و اجرایی از تالاب انزلی بازدید کرد و در نشستی که در این خصوص تشکیل شده بود حضور به هم رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری گیلان به همراه رییس دادگستری و دادستان انزلی و جمعی از مدیران قضایی و اجرایی از تالاب انزلی بازدید کرد و در نشستی که در این خصوص تشکیل شده بود حضور به هم رساند.

 صادقی نیارکی در راستای پیگیری منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه در مورد حقوق عامه در بازدید از تالاب انزلی اظهار داشت: مسائل زیست محیطی شهرستان انزلی از جمله دفع ناصحیح پسماند در اطراف تالاب مشکلات عدیده ای را در این شهرستان پدید آورده است.

وی در ادامه افزود: رسوبات تالاب و همچنین گیاه مهاجم سنبل آبی از معضلات کنونی تالاب است که باید راهکارهای مناسب و کارشناسی در راستای حل آن صورت گیرد.

رئیس شورای قضایی استان در پایان این بازدید ضمن صدور دستورات لازم مقرر کرد در خصوص رفع تداخلات اراضی ساحلی و تالاب، در اسرع وقت جلسه ای در دادگستری استان با حضور مدیران متولی امر برگزار گردد.

Share