احمد زیدآبادی؛

اگر بتوان آب پشت سد کرج را با زور افزایش داد، پوشش بانوان را هم می‌توان

اگر بتوان آب پشت سد کرج را با استفاده از اعمال زور و فشار و بگیر و ببند افزایش داد، پوشش بانوان را هم می‌توان با این شیوه‌ها به صورت دلخواه عده‌ای در آورد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد زیدآبادی – روزنامه نگار با اشاره به بازگشت مجدد گشت ارشاد در یادداشتی تحت عنوان “چند بار باید گفت؟” نوشت:

پس از آن همه بحث‌های اجتماعی و فرهنگی و تخصصی در مجامع و تریبون‌های مختلف در بارۀ تأثیر معکوس اعمال زور و فشار در زمینۀ پوشش بانوان و تأکید عموم مسئولان بر بی‌اثر بودن به کارگیری زور و فشار در این مورد، بازهم قرار است آزموده، آزمون شود؟
رئیس قوۀ قضائیه چند روز پیش گفته بود، وضع حجاب در جامعه واقعاً خوب نیست. حتی اگر خوبی و بدی را بر اساس ملاک‌های مورد نظر وی تعریف کنیم، مثل این می‌ماند که کسی بگوید حجم آب پشتِ سد کرج واقعاً خوب نیست! خب، خوب نباشد. مگر چاره‌اش بازگشت به سیاست‌های شکست‌خورده و واکنش‌برانگیز سابق است؟ اگر آن سیاست‌ها جواب می‌داد که در همان زمان اعمال شدید و سرسختانه‌اش جواب می‌داد!
اگر بتوان آب پشت سد کرج را با استفاده از اعمال زور و فشار و بگیر و ببند افزایش داد، پوشش بانوان را هم می‌توان با این شیوه‌ها به صورت دلخواه عده‌ای در آورد! اعمال زور و تهدید و فشار فقط وضع را بدتر و خراب‌تر می‌کند. یک مطلب را چند بار باید گفت؟

Share