در محل سرکنسولگری روسیه در رشت؛

ادای احترام رییس اتاق بازرگانی ایران و روسیه به جانباخته گان حادثه تروریستی مسکو

رییس اتاق بازرگانی ایران و روسیه با حضور در محل سرکنسولگری روسیه در رشت با ابراز همدری با مردم روسیه در پی حمله تروریستی اخیر، به جانباخته‌گان این حادثه ادای احترام گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  رییس اتاق بازرگانی ایران و روسیه با حضور در محل سرکنسولگری روسیه در رشت با ابراز همدری با مردم روسیه در پی حمله تروریستی اخیر، به جانباخته‌گان این حادثه ادای احترام گذاشت.

در پی عملیات تروریستی گروهک داعش در مسکو و جان باختن تعداد کثیری از شهروندان روسیه، آقای هادی تیزهوش تابان امروز صبح در سرکنسولگری روسیه در رشت حضور یافتند و ضمن گذاشتن گل و ادای احترام به کشته شدگان این حادثه تلخ به رسم یادبود در دفتر یادداشتی که بدین منظور آماده شده بود جملاتی را نگاشتند.

او نوشت: جنایت هولناک تالار کنسرت «کروکوس سیتی هال» در مسکو جهان را تکان داد. تصور قتل افراد بی گناه، ازجمله کودکان و زنان بسیار دشوار است. تروریسم نه تنها قوانین، بلکه هنجارهای اخلاقی انسانی را نیز نقض می‌کند. ما با تروریسم در تمام اشکال آن مخالفیم و حملات تروریستی را به شدت محکوم می کنیم. مبارزه مشترک و مؤثر با تروریسم مستلزم اقدام جدی و بدون تبعیض از سوی جامعه بین المللی است. همدردی و حمایت صمیمانه خود را از خانواده‌های قربانیان ابراز می دارم و همچنین برای همه مجروحان آرزوی بهبودی عاجل دارم.

Share