گزارش آتش نشانی رشت؛

آتش گرفتن یک خانه مخروبه در فخب رشت ۶ مغازه را به آتش کشید

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: مردم محله فخب رشت امروز شاهد آتش گرفتن ۶ مغازه پس از حادثه آتش سوزی یک خانه مخروبه بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهرام مومنی گفت: با گزارش حریق یک خانه مخروبه در محله فخب رشت و سرایت این آتش سوزی به مغازه‌های مجاور، ۳۳ آتش نشان با ۸ خودروی اطفایی به سرعت به محل حادثه واقع در ابتدای جاده پیربازار اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش از یک خانه ویلایی مخروبه که پر از ضایعات بود شروع شد و به سقف ۶ مغازه مجاور سرایت کرد، افزود: پشت بام‌های چوبی به هم چسبیده و بدون دیوار آتش بر، موجب شدت و سرعت سرایت آتش در این حادثه شد که گروه عملیاتی آتش نشانان به سرعت دست به کار شده و از گسترش بیشتر آتش به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به اینکه پشت بام ۶ باب مغازه همچون رنگ فروشی، املاک، سوپر مارکت، اغذیه فروشی، فروشگاه مرغ و… دچار آسیب و سوختگی شدند، ادامه داد: در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسید و علت حادثه در دست بررسی است‌.

مومنی در پایان از همکاری معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری کمال تقدیر را داشت چراکه در سریعترین زمان ممکن نسبت به اعزام خودرو بیل بکهو جهت تخریب قسمت‌هایی از خانه مخروبه به جهت پاکسازی ضایعات و مهار آتش اقدام کردند.

Share