خرید ارز دیجیتال در تاپ چنج

خرید ارز دیجیتال با تاپ چنج، از طریق پلتفرم معاملاتی گرین چنج انجام می شود که زیرمجموعه ای از شرکت TC Pay است.

نحوه خرید ارز دیجیتال در تاپ چنج

خرید ارز دیجیتال در تاپ چنج “tcpay” [آشنایی با صرافی گرین چنج]

تاپ چنج (TC Pay) یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات مالی است که در زمینه جا به جایی وجوه، خرید/فروش ارز، دلار، کریپتو و … فعالیت می کند. این شرکت مالی روسی از روش واریز و برداشت ریالی پشتیبانی می کند و امکان ارسال پرداخت ریالی در بسیاری از بروکر ها را فراهم کرده است تاپ چنج از صرافی های مشهوری است که نه تنها امکان تبادلات مالی به شکل ریالی را ارائه می دهد، بلکه از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. تاپ چنج در گذشته از ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می کرد اما پس از مدتی این دارایی مهم را از وب سایت رسمی خود حذف کرد؛ حال سوال پیش می آید که ” خرید ارز دیجیتال در تاپ چنج چگونه انجام می شود؟” برای پاسخ این سوال، در ادامه مقاله ما را همراهی کنید تا با یکی از بهترین روش های خرید ارز دیجیتال در ایران آشنا شوید!

نحوه خرید ارز دیجیتال در تاپ چنج

کپشن: امکان خرید ارز دیجیتال در تاپ چنج وجود دارد اما در صرافی اصلی انجام نمی شود، بلکه در پلتفرم زیرمجموعه این صرافی یعنی گرین چنج صورت می گیرد.

نحوه خرید ارز دیجیتال در تاپ چنج؛ آیا می توان خرید ارز دیجیتال را با تاپ چنج انجام داد؟!

صرافی تاپ چنج یکی از بزرگ و محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی نه تنها در میان کاربران ایرانی، بلکه در کل جهان است. این صرافی در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و تا به امروز موفق شده شهرت خود را حفظ کند. با استفاده از صرافی ” TC PAY” معامله گران می توانند برای خرید/فروش ارز، تبدیل ارز، شارژ حساب در بروکرها، برداشت موجودی، استفاده از کیف پول دیجیتالی، مدیریت حساب و … اقدام کنند. این صرافی از ارز های مهمی همچون دلار [$]، روبل [₽]، یورو [€]، درهم AED]/ DH] و … پشتیبانی می کند و گزینه مناسبی برای تجارت است.

در گذشته امکان خرید ارز دیجیتال در تاپ چنج فراهم بود، اما پس از گذشت مدتی این آپشن از وب سایت اصلی تاپ چنج حذف شد. این اتفاق به دلیل درخواست بالای کاربران برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در تاپ چنج بود که باعث ازدحام بیش از حد شبکه شده بود. به همین دلیل تاپ چنج یک صرافی مجزا به نام «گرین چنج» را برای خرید و فروش کریپتو تاسیس کرد که زیر مجموعه ای از “TC PAY” به شمار می رود. در ادامه، همه چیز درباره نحوه خرید ارز دیجیتال در تاپ چنج از طریق گرین چنج را توضیح داده ایم.

ویژگی های صرافی تاپ چنج:

مشخصات
نام صرافی تاپ چنج/ TC PAY
سال تاسیس ۲۰۰۷
دفاتر نمایندگی قبرس، امارات، آمریکا
آدرس وب سایت https://www.topchange.net/fa
نوع خدمات انتقال وجوه به شکل الکترونیکی/خدمات مالی
امکان واریز/ برداشت ریالی دارد
زبان فارسی دارد
چت فارسی دارد
راه های ارتباط با پشتیبانی تاپ چنج
  • شماره تماس:۵۰۴۶-۳۱۸ (۸۱۳) ۱+؛
  • ایمیل: support@topchange.net؛
  • شبکه های اجتماعی: اینستاگرام، آپارات، تلگرام و یوتیوب؛
  • چت آنلاین.
پشتیبانی آنلاین یکشنبه-جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ شب
امکان احراز هویت دارد
کیف پول الکترونیکی اختصاصی دارد
اپلیکیشن موبایل دارد
خرید ارز دیجیتال با تاپ چنج قابل اجرا در صرافی گرین چنج [green change]

این روز ها همه از تاپ چنج استفاده می کنند اما آیا این موضوع برای مجاب شدن نسبت به استفاده از این صرافی کافی است؟ قطعا خیر! پیشنهاد می کنیم تا پیش از هرکاری حتما مقاله های بررسی صرافی تاپ چنج، کلاهبرداری تاپ چنج، آموزش صرافی تاپ چنج، صرافی گرین چنج چیست، ساعت کاری تاپ چنج، بررسی صرافی کوینکس، بررسی صرافی کوکوین برای ایرانیان و … را در رسانه های تخصصی فارکس برای ایرانیان ازجمله ریبیت کانال VIP فارکس سیگنال رایگان کپی ترید بیزنس copytrade، تراست پایلوت Trustpilot، ایران بروکر iran broker، شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز tgju و دیگر سایت ها مطالعه کنید.

گرین چنج چیست؟ آشنایی با ویژگی های صرافی زیرمجموعه تاپ چنج!

صرافی گرین چنج یک صرافی ارز دیجیتال است و زیر مجموعه ای از صرافی تاپ چنج می باشد؛ این صرافی برای تبدیل ارز دیجیتال به پول ایجاد شده است و همچنین به ایرانی ها هم خدمات ارائه می کند. شما می توانید با مدارک ایرانی در این سایت ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید. در صورتیکه در خصوص مواردی برای احراز هویت خود به مشکلی برخورد داشتید می توانید به راحتی آن را با پشتیبانی سایت مطرح کرده و مشکل خود را برطرف نمایید. لازم به تذکر می باشد که سایت صرافی تاپ چنج در قدیم امکان تبادل رمز ارزها را به کاربران خود می داد و مدتی می باشد که این امکان را به صرافی گرین چنج انتقال داده است.

ویژگی های صرافی گرین چنج

مشخصات
نام صرافی گرین چنج
سال تاسیس ۲۰۲۱
نوع خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال
امکان واریز/ برداشت ریالی از طریق صرافی تاپ چنج
زبان فارسی ندارد
چت فارسی ندارد
راه های ارتباط با پشتیبانی تاپ چنج
  • تماس: ۸۰۸۱۶۹۹۶۹۳-۴۴+؛
  • ایمیل: support@greenchange.io؛
  • چت آنلاین.
پشتیبانی آنلاین دارد
امکان احراز هویت دارد
اپلیکیشن موبایل ندارد
امکان نگهداری ارزهای دیجیتال در صرافی دارد

آیا خرید ارز دیجیتال با تاپ چنج امن است؟! بررسی امنیت و اعتبار صرافی گرین چنج:

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که “آیا صرافی گرین چنج همچون تاپ چنج امن است؟” در این باره باید بگوییم که بله، گرین چنج یکی از صرافی های معتبر بازار کریپتو است. این صرافی عضو سازمان “Crypto Valley Association” است و به عنوان زیر مجموعه تاپ چنج فعالیت می کند. همچنین گرین چنج از قابلیت احراز هویت [KYC] نیز برخوردار می باشد که به ارتقا امنیت در این پلتفرم کمک می کند.

نظر کارشناس درباره نحوه خرید ارز دیجیتال در تاپ چنج:

با توجه به افزایش چشمگیر محبوبیت رمز ارزها و نقل و انتقال ارزهای دیجیتال در بین بازارهای بین المللی، صرافی تاپ چنج هم به عنوان یک گذرگاه مهم پولی بین معامله گران و بروکرها باید خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال را ارائه نماید. البته تاپ چنج در قدیم این امکان را در خود داشت و از طریق سایت خود تاپ چنج این امکان فراهم بود ولی به دلیل بالا رفتن ترافیک سایت و حجم مالی و امنیت حساب ها، تاپ چنج اقدام به ایجاد صرافی گرین چنج نمود تا از طریق آن خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال را به معامله گران ارائه دهد. پس با توجه به قدمت و اعتبار و امنیتی که صرافی تاپ چنج دارد، خرید و فروش ارزهای دیجیتال هم در بستر صرافی گرین چنج مناسب و مفید می باشد.

منابع: ریبیت کانال VIP فارکس سیگنال رایگان کپی ترید بیزنس copytrade – سایت رسمی تاپ چنج topchange.net – سایت رسمی گرین چنج Greenchange.io

سوالات متداول:

نحوه خرید ارز دیجیتال در تاپ چنج چگونه است؟

خرید ارز دیجیتال با تاپ چنج از طریق پلتفرم معاملاتی زیرمجموعه این صرافی یعنی گرین چنج انجام می شود.

آیا صرافی گرین چنج از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟

خیر؛ این صرافی تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند.

آیا خرید ارز دیجیتال با تاپ چنج امن است؟

بله؛ صرافی گرین چنج برای خرید و فروش ارز دیجیتال ساخته شده است و از امنیت بالایی برخوردار می باشد.

Share