پیام تشکر “احمدی سنگر” از خلق حماسه‌ حضور

محمدرضا احمدی سنگر نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در دوره یازدهم و منتخب دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از مردم قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا احمدی سنگر منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های رشت و خمام طی صدور پیامی از مشارکت و خلق حماسه‌ی حضور مردم در این دور از انتخابات قدردانی کرد.

در متن پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم با بصیرت، انقلابی و ولایت‌مدار استان گیلان، باری دیگر مشارکت پرشور و باشکوه شما، برگ زرین دیگری را به ارمغان آورد و حماسه‌ی حضور را خلق کرد. در دوازدهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره‌ مجلس خبرگان رهبری، حضور حماسی شما مردم شریف مصداق بارز آیه شریفه «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» در تعیین سرنوشت مردمان دیار روحانی مبارز میرزاکوچک‌خان جنگلی بوده است.
قطع یقین در پی لبیک به ندای مقام معظم رهبری، همگام با سراسر ایران مشارکت باشکوه مردم رشت و خمام در جشن ملی انتخابات که نشان از درک صحیح شرایط خاص اکنون دارد، حماسه‌ای ماندگار را رقم زد و سربلندی کشور عزیزمان را قدرت بخشید و دشمنان قسم خورده‌ ایران عزیز را مأیوس ساخت.
اینجانب اکنون که با توفیق الهی و حمایت‌های بی‌دریغتان برای دومین بار مورد اعتماد و انتخاب قرار گرفته‌ام برخود لازم میدانم ضمن ادای احترام به ارواح طیبه و مقام شامخ شهداء که با نثار خون پاک‌ آنها، استقلال، آزادی و امنیت جمهوری اسلامی ایران برای همه ما به ارمغان آمد، مراتب سپاس و قدردانی خود را پیرامون حضور گسترده و تلاش های تمامی دست اندرکاران این حماسه‌ی بزرگ اعلام می دارم و به درگاه خداوند متعال شکرگذارم.

محمدرضا احمدی سنگر
نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در دوره یازدهم و منتخب دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی

Share