پس از شکست در انتخابات؛

هادی حق شناس: حق با مردم است

ضمن تبریک به منتخب مردم امیدوارم ایشان بتواند راهبردی درست و هدفمند برای پیشرفت شهرستان را برگزیند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  هادی حق شناس با صدور پیامی از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد.

در متن پیام آمده است:

حق با مردم است
مردم شریف و قهرمان شهرستان بندرانزلی؛
بر خود لازم می‌دانم از همشهریانی که پای صندوق رأی آمدند تشکر کنم. می‌دانم شرط تحقق دموکراسی و استمرار حاکمیت مردم، صندوق رأی است که در بلند مدت ضامن حقوق آن‌ها است و این فرآیند دموکراسی را زنده نگه خواهد داشت. اما مهم‌تر این بود که مردم حق داشتند به اصلاح طلبی، اصولگرایی رای دهند حق داشتند به افکار پوپولیستی، سنتی و همچنین به استمرار وضع موجود رأی دهند. در هر صورت حق با مردم است.
در طی یک ماه گذشته تلاش کردم تا در تبلیغات رسمی و غیررسمی از رعایت اخلاق و ارائه برنامه های اجرایی فاصله نگیرم و به دنبال أخذ رأی پاک از مردم بودم. به صحنه انتخابات آمدم؛ زیرا همواره دغدغه توسعه پایدار و بهبود وضعیت شهرستان انزلی را داشته‌ام و انتخابات را فرصتی می دانستم تا ایده‌ها و‌ برنامه‌هایم را با همراهی شما به اجرا درآورم، همچنان بر عقیده‌‌ام ایستاده‌ام که راهبرد صحیح، تنها از طریق آگاهی و شرکت مردم در فرایند تصمیم‌سازی بدست می‌آید.
قدردان نامزدهایی هستم که با أخذ رأی پاک و نیت خدمت به همشهریان بر مشارکت مردم افزودند. رأی نیاوردن دلائل پیچیده‌ای ندارد، بلکه نیامدن مردم در پای صندوق رأی از یک سو و از سوی دیگر أخذ رأی در خوف و رجا، مهم‌ترین عوامل توضیح دهنده این عدم انتخاب است. اعتقاد دینی و باور قلبی‌ام این است که با ابزار حرام نمی‌شود کار حلال انجام داد. ترجیح دادم شریف بمانم تا حامیان و رای دهندگانم را همچنان سربلند نگاه دارم، کاهش میزان مشارکت مردم نشانه‌ی عدم رضایت از وضع موجود است و این یک فرصت برای گوش دادن به نیازها، دغدغه‌ها و انتظارات همشهریان است.
خود را متعهد به تلاش برای پیشرفت و توسعه شهرستان بندرانزلی می‌دانم؛ به وظیفه‌ی خود آگاه هستم و آماده‌ام تا به هر نحو ممکن در راستای این امر کوشش کنم.
ضمن تبریک به منتخب مردم امیدوارم ایشان بتواند راهبردی درست و هدفمند برای پیشرفت شهرستان را برگزیند و از برنامه‌های همه نامزدها برای اعتلای شهرستان بندرانزلی و ایران عزیز بهره گیرد. من در کنار شما مردم خواهم ماند و با عزم جدی، اراده‌ی محکم و گام‌های استوار با شما ادامه می‌دهم و پای اهداف و برنامه‌های خود می‌ایستم.
در پایان از همه هواداران، حامیان و اعضای ستاد انتخاباتی که در طی یک ماه اخیر برای معرفی و اعلام برنامه‌ها و اهدافم به همشهریان ، صادقانه و دلسوزانه همراهی‌ام کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

Share