امام جمعه آستارا:

مردم آستارا با مشارکت ۷۳ درصدی در انتخابات حماسه آفرینی کردند

امام جمعه آستارا گفت: مردم آستارا با مشارکت ۷۳درصدی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ضمن حماسه آفرینی توانستند رتبه اول را در گیلان در همین راستا به خودشان اختصاص بدهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه آستارا درگذشت امام جمعه پارسا و انقلابی، عالم مجاهد مرحوم آیت الله امامی کاشانی (ره) با سابقه‌ترین امام جمعه تهران پس از انقلاب اسلامی را تسلیت گفته و ضمن بیان مقام علمی و معنوی آن مرحوم به تشریح سوابق مبارزاتی و مدیرتی ایشان در انقلاب و نظام اسلامی پرداخت و از درگاه خداوند عالم علو درجات را برای آن فقید سعید خواستار شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا با گرامیداشت هجدهم اسفند ماه سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، آن را بستر مناسبی برای جذب جوانان و هدایت و تربیت دلهای پاک دانست و خاطرنشان کرد: مساجد همیشه محل حضور جوانان روشن ضمیر و دلهای پاک بوده و باید با استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد این حضور را منسجم و هدف دار نمود.
وی بیستم اسفند روز راهیان نور را نیز گرامی داشت و ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای حضور در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور و یادآوری صحنه‌های ایثار و شهادت، گنجینه دفاع مقدس را یک سرمایه عظیم برای روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست که همچنان بهره‌های بسیار می‌تواند از آن برداشت.
رئیس ستاد کنگره بزرگداشت شهدا در آستارا، بیست و دوم اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید به دستور حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشت و اضافه کرد: شهدا به سبب مقام معنوی و الهی که دارند معنویت را در جامعه عطرافشانی می‌کنند و هر خدمتی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در نزد خداوند عالم مقبول و پذیرفته است.
سخنگوی انقلاب اسلامی در شهرستان آستارا در پایان از حضور پرشور و مشارکت حداکثری و ثبت میزان  ۷۳ درصد توسط مردم شریف آستارا و کسب رتبه اول مشارکت در استان گیلان و حماسه آفرینی در کشور تقدیر و تشکر کرد.
وی از همه نامزدهای انتخابات به خاطر ایجاد شور انتخاباتی، از عوامل برگزار کننده انتخابات به خاطر برگزاری انتخابات پرشور و سالم قدردانی کرد و ضمن تشکر از زحمات غلامرضا مرحبا نماینده فعلی مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی به ولی داداشی به خاطر جلب اعتماد عمومی و راهیابی به مجلس دوازدهم تبریک گفت.

Share