طرح خرید اعتباری بسته اینترنت

یک روش دیگر وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از اعتبار خرید خود را انجام دهید

اگر از کاربران اینترنت همراه اول هستید، برای خرید بسته اینترنت همراه اول از چه روشی استفاده می‌کنید؟ احتمالا با مراجعه به سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های پرداختی مختلف، خرید خود را انجام می‌دهید. اما هزینه خرید را چگونه پرداخت می‌کنید؟ به احتمال بسیار زیاد از طریق نقدی. یعنی پرداخت آنلاین. اما یک روش دیگر وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از اعتبار خرید خود را انجام دهید. این اعتبار bnpl است که از طریق آن می‌توانید خرید خود را انجام دهید و بعدا آن را پرداخت کنید. اما bnpl دقیقا چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟ بیایید تا به شما بگوییم bnpl چیست و چگونه می‌توان آن را دریافت کرد؟

BNPL چیست و مجری آن چه نهادی است؟

Buy now, pay later. الان بخر و بعدا پرداخت کن. بهترین و کوتاه‌ترین تعریفی است که می‌توان از bnpl داشت. Bnpl در تمام دنیا اعتبار کوتاه مدت است و معمولا مبلغ آن نیز بسیار کم است. در حال حاضر بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌ها خرید از طریق اعتبار bnpl را ارائه می‌دهند؛ اما مقدار و شرایط آن متفاوت است. با این حال یکی از بهترین مجریان bnpl دیجی‌پی است. این پلتفرم پرداختی یکی از بهترین پلتفرم‌ها در ارائه وام و خرید اعتباری است.

روش دریافت bnpl

برای دریافت BNPL از دیجی‌پی، بهترین روش دانلود و نصب اپلیکیشن دیجی‌پی است. بعد از نصب اپلیکیشن و ثبت نام در آن، باید گزینه خرید اعتباری را انتخاب کنید و با وارد کردن اطلاعات لازم منتظر بمانید تا اطلاعات شما بررسی شود. بعد از تائید اعتبار، می‌توانید خرید خود را آغاز کنید.

مقدار اعتبار BNPL

اعتبار BNPL حداقل یک میلیون و حداکثر ۵ میلیون تومان است. زمان پرداخت قسط نیز روزهای یکم تا پنجم هر ماه است. یعنی برخلاف بسیاری از وام‌ها که اولین سر رسید قسط آن، یک ماه بعد از تخصیص وام است، زمان پرداخت BNPL دقیقا روزهای یکم تا پنجم ماه است. یعنی اگر شما حتی دو روز قبل از دریافت BNPL خرید خود را آغاز کرده باشید؛ باید طی روزهایی که گفتیم قسط خود را پرداخت کنید. در صورتی که در پرداخت قسط BNPL تاخیر داشته باشید به ازای هر روز تاخیر، جریمه خواهید شد.

آیا روش دیگری برای ثبت نام BNPL وجود دارد؟

بله شما می‌توانید با مراجعه به سایت دیجی‌پی و انتخاب خرید اعتباری، مدارک و اطلاعات لازم را ارسال کنید و از این اعتبار بهره‌مند شوید. البته دریافت اعتبار BNPL بدون ضامن به همه افراد ۱۸ تا ۷۰ سال داده می‌شود. یعنی همه این افراد به راحتی و بدون ضامن می‌توانند این اعتبار را دریافت کنند. اعتبار BNPL به چک یا سفته الکترونیکی نیز نیاز ندارد. این اعتبار حتی بدون هیچ گونه سود است.

خرید با BNPL

بعد از آنکه موفق به دریافت BNPL شدید نوبت خرید می‌رسد. شما می‌توانید خرید خود را از سایت‌ها یا فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد دیجی‌پی هستند انجام دهید. دیجی کالا، تاج گلد، دیوید جونز، ایران تایمر، رخسان، هامابای، فراکو، کفش سعیدی، لیو پلاس، موبایل ۱۴۰ و ایکیا خونه سایت‌ها و فروشگاه‌هایی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید خرید اعتباری انجام دهید.

روش خرید بسته اینترنت همراه اول با BNPL

اما سوال اصلی این است که با اعتبار BNPL چگونه می‌توان بسته اینترنت همراه اول یا سایر اپراتورها را خریداری کرد؟ پاسخ آسان است. برای این کار شما باید وارد اپلیکیشن دیجی‌پی شوید و گزینه خرید اینترنت را انتخاب کنید و در زمان پرداخت هزینه، گزینه خرید با اعتبار را کلیک کنید. البته این پروسه را می‌توانید از طریق سایت دیجی‌پی نیز انجام دهید.

BNPL اعتباری برای خریدهای فوری

همه ما ممکن است در مواقعی هزینه برخی از خریدهای فوری و مهم خود را نداشته باشیم. قطعا در این موارد خرید با BNPL راهکار بسیار خوبی است. به خصوص آنکه دریافت این اعتبار بسیار سریع و آسان است. پس با دریافت این اعتبار خریدهای خود را به موقع انجام دهید و از زمان عقب نمانید.

Share