گزارش پلیس از یک جنایت

جزییات تازه از جنایت مردی که همسر صیغه‌ای و دختر او را کشت

بررسی‌های پلیس حاکی از این بود قاتل پس از به قتل رساندن مادر و دختر به صورت بسیار هولناک خودزنی کرده و به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان پزشکی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مردی که بعد از قتل همسر  صیغه‌ای خود و دختر جوان او، تصمیم داشت به زندگی خودش پایان دهد،‌ در حال حاضر همچنان در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد تا پس از بهبود مورد بازجویی قرار ‌گیرد. این در حالی است که اوضاع این متهم به قتل وخیم است.

به گزارش سایت جنایی، متهم این پرونده در ساعات اولیه امروز در پی قتل همسر صیغه‌ای خود که ۴۷ سال داشت و دختر همسرش که ۲۰ ساله بود،‌ با چاقو اقدام به خودزنی کرد تا به زندگی‌اش پایان دهد. پس از آن ماموران پلیس در جریان این ماجرا که در محدوده جنوب شرق تهران رخ داده بود، قرار گرفتند و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی  تحقیقات خود را آغاز کردند.

کارآگاهان پلیس که به محل جنایت اعزام شده بودند، در گام نخست پی بردند مقتولان زن میانسال و دخترش هستند که بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به قتل رسیده‌اند. همچنین کارشناسان پزشکی قانونی در معاینات و ‌تن‌پیمایی مقتولان آثار یک گلوله در سر مادر و یک گلوله در گلوی دخترش را مشاهده کردند.

همسایه‌ها در جریان تحقیقات ماموران اداره آگاهی گفتند: ماجرای قتل حدود ساعت ۲ صبح رخ داد و ما قبل از  شنیدن صدای شلیک گلوله با توجه به صدای درگیری موضوع را به پلیس اطلاع دادیم.

همچنین مشخص شد زن کشته شده قبل از اینکه هدف گلوله قرار بگیرد، با یکی از بستگان خود تماس گرفته و گفته بود جانش در خطر است. این زن گفته بود: شوهر صیغه‌ای من آمده و می‌خواهد با اسلحه ما را بکشد. او در را شکسته و به زور وارد خانه شده و الان ما در اتاق مخفی شده‌ایم و او هر لحظه ممکن است در اتاق را هم بشکند و ما را بکشد.

بررسی‌های پلیس حاکی از این بود قاتل پس از به قتل رساندن مادر و دختر به صورت بسیار هولناک خودزنی کرده و به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان پزشکی قرار گرفته است.

سردار علی ولی‌پور گوردزی، رییس پلیس آگاهی تهران در مورد این پرونده گفت: کارآگاهان در شاخه‌ای از تحقیقات فهمیدند  زن کشته شده و قاتل حدود ۸ سال زندگی مشترک داشتند، ولی این زوج  به صورت مستمر با یکدیگر درگیری داشتند و چند روز پیش از حادثه نیز با هم درگیری شده بودند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده، ظاهرا زن کشته شده مطلع شده بود شوهرش با زن دیگری هم ارتباط دارد. به همین خاطر گفته بود تصمیم به اتمام ازدواج خود و مرد قاتل گرفته است که همین امر باعث اختلاف طولانی آنها شده  و مرد راضی به پایان ازدواج نبود.

مرد جنایتکار بعد از دیدن اصرار همسرش برای جدایی با شرط پس گرفتن طلاها و پولهایی که به همسر خود داده بود با پایان ازدواج موافقت کرده بود اما این بار زن زیر بار خواسته او نمی‌رفت و به همین دلیل اختلاف جدی‌تر شده بود تا اینکه این قتل رقم خورد.

سردار ولی‌پور گودرزی در پایان با بیان اینکه قاتل در بیمارستان در حال مداوا و دریافت خدمات درمانی است، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات جزئیات این حادثه هولناک اطلاع رسانی خواهد شد.

Share