رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

جان باختن ۳ نفر در محور «لاهیجان – آستانه‌اشرفیه» بر اثر برخورد موتورسیکلت با عابر پیاده

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن ۳ تن بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده در محور «لاهیجان به آستانه‌اشرفیه» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن ۳ تن بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده در محور «لاهیجان به آستانه‌اشرفیه» خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر با اشاره به اینکه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور «لاهیجان به آستانه‌اشرفیه»، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند، اظهار داشت: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۲ نفر با یک دستگاه موتورسیکلت که از محور لاهیجان به سمت آستانه‌اشرفیه در حال تردد بودند با عابر پیاده برخورد کرده‌اند.

وی از مجروحیت راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت و همچنین عابر پیاده و انتقال آن‌ها به مرکز درمانی توسط اورژانس خبر داد و گفت: متاسفانه با توجه به شدت تصادف راکب و ترک‌نشین ۱۶ و ۱۷ساله موتورسیکلت و عابر پیاده ۶۰ ساله پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان علت وقوع این حادثه راعدم توجه به جلو راکب موتورسیکلت اعلام کرد و بیان‌داشت: خطرات استفاده از موتورسیکلت و تلفات آن وقتی بیشتر می‌شود که اکثر راکبان و ترک‌نشینان آن هیچ یک از نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند.

Share