به‌جای تمرکز روی شهرداری، در ستادهای انتخاباتی مشغول بودند!

کنایه سنگین احمدی سنگری به حضور اعضای شورای شهر رشت در ستاد جبار کوچکی نژاد

در پی بحران به وجود آمده به دلیل بارش برف، انتقادها از مدیریت شهری، اعضای شورای شهر و نمایندگان رشت در مجلس به اوج خود رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با گیلانستان با اشاره به بارش برف در گیلان اظهار کرد: برف از نعمت‌های ارزشمند الهی است و مردم با دیدن آن باید خوشحال شوند ولی به واسطه کوتاهی برخی مسئولان اجرایی در استان هرزمان شاهد بارش برف هستیم، مردم را اضطراب و نگران می‌بینیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از معابر اصلی و فرعی در رشت، کوچصفهان، سنگر و… هنوز باز نشده است، خاطرنشان کرد: اگر استانداری گیلان و دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان از توانایی انجام وظایف خود بر نمی‌آیند، اعلام کنند تا ما با کمک گروه‌های جهادی و مردمی امورات را در دست بگیریم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس همچنین با انتقاد از بی‌خیالی برخی از اعضای شوراهای شهر ابراز نمود: این عزیزان به جای آنکه شبها تا صبح در ستادهای کاندیداهای انتخابات مشغول باشند، آیا بهتر نبود روی شهرداری‌هایشان متمرکز شده و با وظایف نظارتی خود مانع ایجاد این مشکلات پیش آمده می شدند.

احمدی سنگری در پایان تاکید کرد: از استاندار محترم گیلان به عنوان نماینده عالی دولت تقاضا داریم همت بیشتری از خود به خرج داده و دستگاه‌های ضعیف را به کار و تلاش بکشاند.

Share