خرید پریمیوم تلگرام ارزان بدون لاگین فقط در اوریکس گیم

تلگرام پریمیوم امکانات امنیتی بالاتری نسبت به نسخه رایگان دارد و ارتباطات کاربران را از نظر حفظ حریم خصوصی و رمزگذاری اطلاعات حفظ می‏کند.

امروزه اینترنت نقش به سزایی در دنیای ارتباطات دارد و استفاده از شبکه‏ های مجازی چه برای ایجاد کسب و کار و چه برای ارتباط با دیگران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تلگرام یکی از همین پیام رسان‏های پرطرفدار است که امروزه با ارائه تلگرام پریمیوم (Telegram Premium) توانسته فاصله‏اش را با رقبای خود بیشتر کند. پریمیوم تلگرام در واقع همان نسخه ارتقاء یافته از تلگرام رایگان است که امکانات بیشتری را از جمله امکانات ایمنی، ارتباطات خصوصی، قابلیت‏های اضافی و سرعت بیشتری را به کاربرانش ارائه می‏دهد. پیشنهاد می‏کنم اکانت تلگرام پریمیوم اصلی را فقط ار فروشگاه قانونی اوریکس گیم تهیه نماید تا ضمن امنیت حساب شما بتوانید پریمیوم تلگرام ارزان را با سریعترین زمان واریز (کمتر از ۵ دقیقه) تحویل بگیرید. در ادامه با من همراه باشید.

  • تلگرام پریمیوم چیست؟
  • چگونگی خرید اکانت تلگرم پریمیوم در فروشگاه اوریکس گیم
  • فروشگاه معتبر برای خرید پریمیوم تلگرام ارزان

D:\مقاله و ریپورتاژ\عکس ها\پریمیوم.jpeg

تلگرام پریمیوم چیست؟

Telegram Premium، در واقع نسخه پولی تلگرام است که علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات تلگرام رایگان، از یکسری قابلیت‏های بی‏نظیر دیگری نیز برخوردار است. تلگرام پریمیوم امکانات امنیتی بالاتری نسبت به نسخه رایگان دارد و ارتباطات کاربران را از نظر حفظ حریم خصوصی و رمزگذاری اطلاعات حفظ می‏کند. همچنین قابلیت ارسال پیام به تعداد افراد بیشتری را به کاربر می‏دهد. از طرفی پریمیوم تلگرام امکان استفاده از مهره‏های اختصاصی برای طراحی چت‏ها و گروه‏ها را نیز به کاربر می‏دهد. سرعت بیستری در دانلود و آپلود فایل‏ها دارد و در این نسخه حجم آپلود هر فایل نسبت به نسخه رایگان دو برابر شده است. نمایان شدن تیک آبی در کنار اسم شما و استفاده از پروفایل متحرک به جای عکس ساده نیز از جذابیت‏های آن می‏باشد. برای خرید تلگرام پریمیوم اورجینال و ارزان حتما به فروشگاه اوریکس گیم سر بزنید.

D:\مقاله و ریپورتاژ\عکس ها\پریمیوم\3dde6e6f-780e-4236-aaf3-2356b529ab2b.jpeg

چگونگی خرید اکانت تلگرم پریمیوم در فروشگاه اوریکس گیم

همانطور که می‏دانید خرید نسخه اصلی تلگرام پریمیوم، از طریق سایت تلگرام به دلیل نداشتن کارت‏های بین المللی برای ما ایرانی‏ها وجود ندارد. پس بهترین راه مراجعه به فروشگاه‏های قانونی مانند فروشگاه اوریکس گیم است. در اوریکس گیم به دو روش می‏توانید اقدام به خرید اکانت پریمیوم کنید.

۱- از طریق ورود به اکانت

در این روش به شماره مجازی غیر ایرانی نیاز دارید که می‏توانید آن را از فروشگاه اوریکس گیم خریداری کنید و یا اینکه بعد از تایید دسترسی ما به اکانت شما، همکاران ما با یک شماره مجازی رایگان وارد اکانت شما شده و تلگرام پریمیوم را فعال می‏کنند. در اینصورت بعد از فعال‏سازی برای امنیت اکانت خود بلافاصله شماره مجازی را به شماره خودتان تغییر دهید. همچنین می‏توانید دسترسی مابه اکانت‏تان را نیز مسدود کنید تا هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشید. خرید تلگرام پریمیوم با این روش بسیار ارزان و مقرون به صرفه است و به صورت اشتراک ۱ ماهه و ۱۲ ماهه موجود می‏باشد.

۲- از طریق گیفت کردن اکانت

در این روش دیگر نیازی به شماری مجازی ندارید و با همین شماره ایران هم فعال‏سازی اکانت تلگرام پریمیوم ممکن است. در این روش خرید تلگرام پریمیوم بدون ورود به اکانت صورت می‏گیرد و تنها کافیست آیدی تلگرام خود را در اختیار همکاران ما قرار دهید تا گیفت پریمیوم تلگرام شما را در کمتر از ۵ دقیقه انجام دهند. قیمت تلگرام پریمیوم از طریق گیفت کردن نسبت به حالت قبلی بیشتر است ولی فعال‏سازی آن بسیار سریع‏تر و توسط خود شما صورت می‏گیرد.

هر دو روش قابلیت تمدید کردن را دارند و خرید از فروشگاه اوریکس گیم با گارانتی همراه است. از طرفی می‏توانید با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما مانند تلگرام و اینستاگرام از کدهای تخفیف فوق العاده و استثنایی که برای فعال کردن تلگرام پریمیوم و دیگر محصولات فروشگاه در نظر می‏گیریم نهایت استفاده را ببرید.

D:\مقاله و ریپورتاژ\عکس ها\پریمیوم\141bac87-4b67-4a3d-84e3-858335418d0c.jpeg

فروشگاه معتبر برای خرید پریمیوم تلگرام ارزان

فروشگاه اوریکس گیم دارای نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی معتبرترین و بهترین فروشگاه برای خرید تلگرام پریمیوم قانونی می‏باشد. اوریکس گیم با داشتن تیم پشتیبانی همیشه آنلاین و قوی در همه روزهای هفته حتی تعطیلات آماده خدمت‏رسانی به شما عزیزان می‏باشد. پس می‏توانید خرید خود را در یک محیط کاملا امن و بدون نگرانی از مسدود شدن اکانت خود انجام دهید.

Share