این انقلاب، بی‌نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست

پیام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به مناسبت آغاز دهه فجر

مهدی محبوبی حسن کیاده، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در پیامی فرا رسیدن ۱۲ بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در پیامی فرا رسیدن ۱۲ بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام مهدی محبوبی حسن کیاده آمده است؛ این انقلاب، بی‌نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست؛ نسیم خوش‌عطر هدایت و نصرت، از هر سو می‌وزد و روح و جان عاشقان را می‌نوازد. پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های گره‌کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.

در ادامه این یادداشت آمده است؛ بهار پیروزی، با همه مهربانی‌ها و طراوتش، شکوفه‌های امید و ایثار و حماسه را به ارمغان می‌آورد. پرندگان سفیدبال و سبکبال، تنگی قفس اسارت را بال می‌گشایند و در قاب نیلگون آسمان، نغمه آزادی سر می‌دهند و از هر کوی و برزن این خاک مقدس، غریو «اللّه اکبر»، نوید نصرت را طنین‌انداز می‌کند. دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با انقلاب خویش، صفحه‌ای زرین را در تاریخ حماسه و ایثار و انقلاب رقم زدند.

Share