به استناد ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

رئیس و اعضای هئیت بازرسی انتخابات شهرستان فومن منصوب شدند

به استناد ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای هئیت بازرسی انتخابات شهرستان فومن منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به استناد ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، کورش اصغرزاده به عنوان عضو و رئیس هیات بازرسی انتخابات، مهدی مقدم نیا عضو و دبیر هیات بازرسی انتخابات، بابک خلیلی عضو هیات بازرسی، مرتضی ادبی مهذب رئیس دبیرخانه بازرسی، خانم ها لیلی نجارزاده و معصومه شریفیان کارشناسان دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات فومن منصوب و احکام آنها توسط فرامرز مرجانی، فرمانداری فومن اعطاء شد.

مرجانی در این جلسه انتخابات را یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: وزارت کشور عمدتا نقش هماهنگی و نظارتی دارد ولی مجری برگزاری انتخابات است تا مردم در یازده اسفند ماه نمایندگان خود را در خانه ملت انتخاب کنند.

فرماندار شهرستان فومن بر لزوم اصل بی طرفی و امانت داری مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: همه ما باید امانت دار انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان باشیم.

وی از لزوم برگزاری انتخاباتی پرشور، بانشاط و با مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد و گفت: هیات بازرسی انتخابات یکی از ارکان برگزاری انتخابات سالم است.

مرجانی با بیان اینکه طبق شرع مقدس و قانون اساسی، مردم حق تعیین سرنوشت خود را دارند، تصریح کرد: امیدوارم با عنایت خداوند وظیفه سنگین برگزاری انتخابات را در کنار یکدیگر به خوبی انجام دهیم

Share