اعتراض خود را به صورت قانونی اعلام خواهم کرد

حجت الاسلام احمد پروایی از ردصلاحیت خود خبر داد؛ مردم دعا کنند

حجت الاسلام پروایی یکی از نمایندگان فعلی مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری برای انتخابات پیش‌رو رد صلاحیت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام احمد پروایی ریک نماینده فعلی مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری از رد صلاحیت خود برای انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری خبرداد.

وی در بیانیه ای نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم»

طبق اعلان رسمی وزارت کشور، صلاحیت اینجانب از طرف فقهاء محترم شورای نگهبان مورد تأیید و احراز واقع نشده است، اینجانب ضمن احترام به قانون نظام اسلامی و تمکین کامل آن ،و ضمن تشکّر از همه زحمتکشان عرصه انتخابات، به ویژه شورای محترم نگهبان، اعتراض خود را به صورت قانونی و از طرق معیّنه در قانون در موعد مقرّر اعلام خواهم کرد و انشاء الله و به فضل خداوند وعنایت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، مورد تفقّد فقهاء محترم شورای نگهبان قرار خواهم گرفت.

البته لازم به ذکر است این ردّ صلاحیت یا عدم احراز ذرّه ای از اعتقاد راسخ این طلبه خدمتگزار نسبت به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و ارکان و نهادهای آن، و از ارادت و التزامم نسبت به ولایت مطلقه فقیه نخواهد کاست و همواره در خدمت پیشبرد اهداف و تقویت انقلاب اسلامی مثل یک سرباز وظیفه شناس خواهم بود. طول عمر با عزّت و عظمت برای مقام معظم رهبری ( مدّ ظلّه العالی) و توفیق روز افزون برای همه خدمتگزاران را از درگاه احدیّت مسئلت داریم و از مردم شریف و مؤمن استان گیلان میخواهم برای این طلبه ناچیز و خدمتگزار کوچک دعای عاقبت بخیری و موفقیت بفرمایند.

به امید سربلندی ایران اسلامی و کوری ونابودی دشمنان انقلاب و ولایت( لبّیک یا خامنه ای)

احمد پروائی نماینده مجلس خبرگان رهبری گیلان در دوره پنجم۱۴۰۲/۱۱/۴

Share