سخنگوی ستاد انتخابات گیلان:

شنبه ۲۰ آبان آخرین مهلت نام‌نویسی داوطلبین انتخابات خبرگان | تاکنون ۹ نفر ثبت‌نام کردند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: تا عصر روز ششم ثبت‌نام برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۹ نفر در حوزه انتخابیه استان گیلان ثبت نام کردند.

شفیعی ثابت ستاد انتخابات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد شفیعی‌ثابت اظهار کرد: تا عصر روز ششم ثبت‌نام برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۹ نفر در حوزه انتخابیه استان گیلان ثبت نام کردند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: ۲۰ آبان آخرین مهلت نام‌نویسی داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به فرمانداری رشت و وزارت کشور و فرمانداری قم درصورتی‌که حائز شرایط ماده ۱۱ و ۱۲ قانون انتخابات خبرگان رهبری هستند بصورت حضوری و با ارائه مدارک سطح چهار حوزه و تکمیل پرسشنامه، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

شفیعی‌ثابت همچنین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازده اسفند ۱۴۰۲ گفت: روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیات‌های اجرایی به اتمام رسید و نتایج ۱۹ و ۲۰ آبان به صورت مکتوب به داوطلبان اعلام خواهد شد.

 مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: داوطلبان می‌توانند۲۱ و ۲۲ آبان با مراجعه به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه درخواست علل دلایل‌ عدم تائید یا عدم احراز خود را تحویل و فرمانداران نیز پاسخ را ارائه نمایند و سپس از ۲۳ تا ۲۶ آبان داوطلبان می‌توانند اعتراض و مستندات احرازصلاحیت خود را به هیات نظارت استان براساس اطلاع‌رسانی که خواهد شد تحویل نمایند و پس از آن هیات نظارت بمدت ۵۰ روز به بررسی‌های لازم اقدام خواهند کرد.

Share