رئیس اداره راه و شهرسازی طارم:

ادامه پروژه راهسازی ملاسرا – شفت در حوزه گیلان منوط به گرفتن مجوز زیست‌محیطی است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم گفت: ادامه پروژه راهسازی ملاسرا – شفت بعد از تکمیل در محدوده طارم، بعد از تقاطع کوهکن و شهر آببر در حوزه استان گیلان، منوط به گرفتن مجوز از سازمان محیط زیست کشور و طرح مصوب خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدغفور شفیعی امروز (دوشنبه، دوم بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه راهسازی ملاسرا – شفت به طول ۱۰ کیلومتر بین سه‌راهی سرخه دیزج تا تقاطع کوهکن با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان کلید خورده و برای تکمیل پروژه به ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه سه پروژه مهم راهسازی در شهرستان طارم در دست اجراست، گفت: عملیات اجرایی پروژه راهسازی ملاسرا – شفت در طارم سال ۱۳۹۱ آغاز شد و از پروژه‌های مهم استان زنجان است. طول پروژه ۱۰۰ کیلومتر است که ۴۴ کیلومتر آن داخل پروژه بناب به منجیل است و ۵۶ کیلومتر باقی‌مانده از سه‌راهی سرخه دیزج آغاز می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی طارم با بیان اینکه سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی ۱۰ کیلومتر از آن بین سه‌راهی سرخه دیزج تا تقاطع کوهکن با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان کلید خورد و اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: برای اتمام پروژه به ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. امیدواریم با تخصیص و تامین به‌موقع اعتبار، این پروژه به پایان برسد.

شفیعی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه ملاسرا – شفت برای استان‌های گیلان و زنجان یک ضرورت مهم و اساسی است، گفت: با اجرایی شدن سریع این پروژه مسیر تردد مسافران کوتاه‌تر خواهد شد.

او با بیان اینکه محور ملاسرا – شفت می‌تواند کریدور ارتباطی بین استان‌های شمالی با شمال‌غرب کشور باشد، افزود: این راه ارتباطی در بهبود وضعیت گردشگری و اقتصاد دو استان مؤثر خواهد بود.

Share