کرمان موتور خبر داد؛

آغاز فروش ۳ خودرو کرمان موتور | شاسی بلند جدید x5، جک j4 و پیکاپ T8

کرمان موتور خبر داد؛ فروش ۳ خودرو کرمان موتور با خودروهای شاسی بلند جدید x5 ، جک j4 و پیکاپ T8 آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شرکت کرمان موتور از آغاز فروش نقدی شاسی بلند X۵، سدان جک J۴ و فروش اقساطی پیکاپ T8 خبر داد.

 بر اساس اعلام این شرکت خودروهای جک J4 و KMC X5 به ترتیب با قیمت‌های ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت نقدی و با مهلت تحویل ۹۰ روز کاری عرضه می‌شوند. این دو مدل خودرو را می‌توان با رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری خریداری نمود.

همچنین پیکاپ KMC T8 نیز با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. برای خرید این مدل، امکان پرداخت اقساطی با پیش‌پرداخت ۸۶۵ میلیون تومان نیز وجود دارد. در این حالت، مابقی مبلغ به صورت ۲۰ فقره چک ماهانه به ارزش ۲۰ میلیون تومان به مدت دو سال پرداخت می‌شود.

 پس از پرداخت آخرین قسط، یک فقره چک دیگر به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ و به مبلغ ۶۰۰ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۰۰ تومان نیز اخذ خواهد شد. علاوه بر این، طی مدت گارانتی این خودرو، ۱۲ سرویس دوره‌ای رایگان تا سقف ۶۰ هزار کیلومتر نیز ارائه می‌گردد.

کی ام سی T8 حاضر در این طرح پس از تکمیل مدارک، ظرف ۶۰ روز کاری به مشتری تحویل داده خواهد شد. همچنین در صورت تأخیر در تحویل، به ازای هر ماه تأخیر ۳ درصد سود نیز به مشتری پرداخت می‌شود. تأکید می‌گردد که تمامی خودروهای مشمول این طرح با مدل ۱۴۰۳ خواهند بود.

با توجه به تغییر و افزایش ۱ درصد مالیات برارزش افزوده توسط دولت، این مالیات از ۹ به ۱۰ تغییر پیدا کرده و قیمت نهایی خودروها حدودا ۱ درصد افزایش پیدا خواهد نمود.

Share