پاکستان به حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران احترام کامل می‌گذارد

پاکستان حمله به عمق خاک ایران را تائید کرد | جزئیات حمله مرزی به سراوان

معاون امنیتی-انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از کشته شدن هفت غیر ایرانی بر اثر حمله موشکی پاکستان در یک روستای مرزی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از کشته شدن هفت غیر ایرانی در نزدیکی مرز پاکستان و ایران خبر داد و گفت: در این انفجار سه زن و چهار کودک کشته شدند.

علیرضا مرحمتی افزود: ساعت چهار و پنج دقیقه صبح امروز پنجشنبه، صدای چند انفجار در محدوده شهرستان سراوان به گوش رسیده است.

وی ادامه داد: در این حمله سه زن و چهار کودک غیر ایرانی کشته شدند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: یک انفجار نیز نزدیک سراوان صورت گرفته که در آنجا تلفاتی نداشتیم.

وزارت خارجه پاکستان بیانیه‌ای پیرامون حمله بامداد امروز: به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام کامل می‌گذاریم

پاکستان در بیانیه‌ای رسمی نوشت: پناهگاه‌های تروریست‌های پاکستانی الاصل را در داخل خاک ایران هدف قرار داده است.

پاکستان به حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران احترام کامل می‌گذارد. تنها هدف از اقدام امروز تامین امنیت و منافع ملی خود پاکستان بود که در درجه اول اهمیت قرار دارد و قابل خدشه نیست.

این بیانیه می‌افزاید ایران کشوری برادر است و مردم پاکستان برای مردم ایران احترام و محبت زیادی قائل هستند. ما همواره بر گفتگو و همکاری در مقابله با چالش‌های مشترک از جمله تهدید تروریسم تاکید کرده‌ایم و به تلاش خود برای یافتن راه حل های مشترک ادامه خواهیم داد.

Share