در انتظار شروع قدرتمند برای نیم فصل دوم

ملوان نقل و انتقالات را منفجر می‎کند؛ از محمد عمری و میلاد سرلک تا نیما انتظاری

پنج بازیکن دفترچه خود را رسما به نظام وظیفه پست کردند: میلاد سرلک، محمد عمری، حبیب فرعباسی، جلال مداحی و نیما انتظاری؛ منتظر ستاره ششم باشید!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از “ورزش سه”، نقل و انتقالات زمستانی در حالی ادامه دارد که موضوع بازیکنان سرباز همچنان با حرارت بسیار زیاد دنبال می‌شود و حالا در خبرهای جدید تکلیف بازیکنان پرسپولیس هم مشخص شده است.

محمد عمری و میلاد سرلک امروز دفترچه خدمت سربازی خود را به نظام وظیفه پست کردند تا رسما به جمع مشمولان خدمت سربازی ملحق شوند.

پیش از این حبیب فرعباسی و جلال مداحی از ذوب آهن و نیما انتظاری از مس رفسنجان خود را سرباز کردند تا شانس انتقال به یک تیم نظامی را امتحان کنند.

نکته مهم این است که تنها تیم نظامی لیگ برتر ایران، ملوان بندرانزلی است که امکان استفاده از این بازیکنان سرباز را خواهد داشت و این بازیکنان باید به ملوان منتقل شوند.

در برگه اعزام به خدمت این بازیکنان آمده که هر پنج نفر باید اول بهمن ماه خود را معرفی کنند و مقصد آنها برای نیم فصل دوم مشخص خواهد شد، اما بعید است که فجرسپاسی لیگ یک و نیروی زمینی لیگ دو، سهمی در این بازیکنان ستاره داشته باشند.

نکته مهم اینکه ملوان در نیم فصل نخست از خط دروازه کاملا آسیب‌پذیر بود و مهدی تارتار هم مجبور شد که یک گلر جوان را به تیمش معرفی کند، اما حالا شاگرد سابق او فرعباسی به تیم ملحق می‌شود. همچنین جلال مداحی بازیکنی است که خود تارتار در ذوب آهن به فوتبال ایران معرفی کرد و حالا در تیم او حضور خواهند داشت.

اما شاید تمام توجهات به محمد عمری و میلاد سرلک معطوف باشد که هر دو از پرسپولیس به ملوان خواهند رفت. با این حال نکته جالب این است که مهدی تارتار پیش‌تر هم هشدار داده بود که بازیکنان سرباز باید با انگیزه بالا وارد تیم شوند و در غیر این صورت جایی در پازل تاکتیکی او نخواهند داشت.

البته نکته جالب این است که امکان تا پایان نقل و انتقالات یک بازیکن دیگر هم به این جمع اضافه شود تا با سرباز کردن شرایط را برای ملوان بهتر کند.

تارتار که در نیم فصل اول بدون ستاره شاخص و سرشناس تیمش را هدایت کرد و به جایگاه ششم جدول رساند، حالا با حضور این پنج بازیکن و به خصوص فرعباسی، سرلک و عمری، شرایط بهتری در نیم فصل دوم خواهد داشت.

Share