با حکم ولی جهانی؛

“محمدعلی حسینی نسب” سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان شد

با حکم مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، محمدعلی حسینی‌نسب، بعنوان سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حکم ولی جهانی، در تاریخ ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ “محمدعلی حسینی نسب” به عنوان سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان منصوب شد.

در حکم مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان استان آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی با حفظ سمت، به موجب این حکم به سمت”سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل” منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود رود با برنامه‌ریزی دقیق و ساماندهی مناسب و بهره‌گیری از توان تخصصی کارشناسان، فعالان بخش خصوصی، صاحبنظران و تعامل با سایر حوزه‌ها در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های وزارتخانه‌های متبوع و اداره‌کل با فعالسازی تمام ظرفیت‌های استانی، توسعه بازار گردشگری با نگاهی آینده‌نگر، ارائه راهکارهایی نوین نظارتی، سامانددهی دفاتر خدمات گردشگری، راهنمایان گردشگری و استانداردهای فعالیت آنها، ارتباط حداکثر با بخش خصوصی و تشکیل شورای مشاوران بخش خصوصی، تهیه برنامه مدون و هدفمند برای آموزش، معرفی حداکثری پورتال چامع گردشگری استان و توجه به تبلیغات فضای مجازی، تدوین استانداردهای بومگردی و تاسیسات گردشگری و ارتقای استانداردهای هتلداری اهتمام شایسته به عمل آید.

امید است با رعایت کلیه قوانین و مقررات اداری در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق باشید.

گفتنی است، رضا حسن پور پیش از این عهده دار این سمت بود.

Share