قطعی برق بدون اعلام قبلی در گیلان؛ آیا اپلیکیشن «برق من» دکور است؟!
قطعی پی در پی و بدون اطلاع رسانی برق به عنوان یکی از زیربنایی ترین نیازهای مردم، مشکلات زیادی را در روند عادی زندگی به وجود می آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سامانه برق من سامانهای است که جهت استفاده از خدمات شرکت توزیع نیروی برق، مشاهده قبوض برق و پرداخت الکترونیک آنها راهاندازی شده است و از امکاناتی نظیر استعلام، پرداخت و خدمات مخصوص قبوض برخوردار است.
همچنین یکی از این بخش های سامانه اعلام خاموشی های جاری و برنامه ریزی شده است.
درحالیکه مدیرکل توزیع برق گیلان در تمام جلسات ریز و درشت و در دیدار با صغیر و کبیر از مردم برای نصب اپلیکیشن برق من و همچنین مشاهده خاموشی ها در این سامانه دعوت میکند اما مشاهده میکنیم که در موارد متعددی خبری از اعلام خاموشی نیست!
برای نمونه پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۰ دیماه برق بخشی از شهر خمام و دهستان چاپارخانه که از فیدر فشتکه تغذیه میشوند بدون اطلاع رسانی قبلی و حدود ۳ ساعت قطع شده است!
البته قطعی برق صرفا به همین روز خلاصه نمیشود بلکه عزیزان توزیع برق در شب یلدا نیز یک ساعت و فردای شب یلدا نیز برق این منطقه را قطع کردند و در طول هفته نیز این قطعی ها ادامه دارد.
وقتی اداره برق ادعا دارد که همیشه قطعی برق را از قبل اعلام میکند، باید این موضوع مورد مطالبه قرار گیرد چرا که بارها قطعی برق بدون اطلاع صورت میگیرد و برای حقوق اولیه مشترکان هیچگونه احترامی قائل نمیشوند.
اگر اپلیکشن برق من فاقد کارایی بوده و نمایشی است لطفا به همه اطلاع رسانی کنید و نه وقت مردم را بگیرید و نه اینکه بابت ارایه این نرم افزار به بیت المال خسارت وارد کنید.
دیدگاه