فرمانده انتظامی لنگرود اعلام کرد:

توقیف موتورسیکلت ۴۰۰ سی‌سی قاچاق در اطاقور

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور، فرمانده انتظامی لنگرود از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰ سی‌سی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در منطقه اطاقور این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لنگرود از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰ سی‌سی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در منطقه اطاقور این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: از آنجایی که پدیده قاچاق یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی محسوب می‌شود، پلیس با افرادی که بخواهند با واردات اینگونه کالا به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی بخش اطاقور حین گشت‌زنی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک حین تردد در سطح حوزه استحفاظی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، موتورسیکلت مورد نظر ۴۰۰ سی‌سی فاقد مدارک و قاچاق است، از توقیف این موتورسیکلت و معرفی راکب ۲۷ ساله آن با تشکیل پرونده به مرجع قضایی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

Share