وزیر راه دعوت نماینده تالش را نپذیرفت

اصرار محمدیاری افاقه نکرد بذرپاش به تالش نیامد | وعده‌ جدید عملیات اجرایی کمربندی تالش صادر شد!

در حالی که انتظارها بر آن بود تا وزیر راه و شهرسازی جهت تعیین تکلیف پروژه‌های مهم و حیاتی این وزارت خانه در تالش حضور می‌یافت اما علی رغم تاکیدات و اصرار نماینده تالش حاضر به حضور در تالش نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تالشان نیوز، در حالی که همزمان با حضور چند باره وزیر راه در آستارا، انتظارها بر آن بود که مهرداد بذرپاش برای تعیین تکلیف دو پروژه زیر ساختی کمربندی تالش و پل اسالم و سایر پروژه‌های معطل مانده این وزارت خانه در شهرستان، به تالش سفر کند اما علی رغم درخواست و اصرار نماینده تالش دعوت وی را نپذیرفت ترجیح داد به تالش سفر نکند و از اردبیل به تهران بازگشت.

روز گذشته مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی جهت بهره برداری از پل جدید مرزی و مشترک اتومبیل رو، سایت موقت پایانه مرزی آستارا و راه موقت دسترسی به بزرگراه بین المللی و ترانزیتی آستارا-آستارا در شهرستان آستارا حضور پیدا کرد.

این سفر سومین حضور بذرپاش در طول ده ماه اخیر به شهرستان آستارا محسوب می‌شود که هر بار وی نه از طریق گیلان بلکه از طریق هوایی وارد استان اردبیل شده و سپس در آستارا حضور پیدا کرده است.

در حالی که انتظارها بر آن بود تا وزیر راه و شهرسازی جهت تعیین تکلیف پروژه‌های مهم و حیاتی این وزارت خانه در تالش حضور می‌یافت اما علی رغم تاکیدات و اصرار نماینده تالش حاضر به حضور در تالش نشد.

تا همچنان نا امیدی نسبت به تسریع در پروژه‌های معطل مانده‌ای چون کمربندی خطبه سرا کمربندی تالش پل اسالم تکمیل محور بزرگراه تالش به لیسار پونل به فومن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد.

با آنکه بذرپاش درخواست حسن محمدیاری در خصوص حضور در تالش را رد کرد اما محمدرضا کدخدازاده معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور را به تالش فرستاد که با همراهی ایرج موذن سرپرست فرمانداری تالش از کنارگذر تالش بازدید به عمل آورند.

در این بازدید معاون ساخت و توسعه‌های کشور از آغاز عملیات اجرایی پروژه کنارگذر تالش حد فاصل جاده قروق (پل سید نیکی) به جاده حیان به طول ۱۲۱۸ متر خبر داد که به گفته‌ی وی در چند روز آینده عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

هر چند که در طول چهار سال اخیر پروژه‌های زیر ساختی در تالش علی رغم مطالبه‌گری مسئولین شهرستان در هر جایگاه و مسئولیتی هیچ پیشرفتی نداشته است و موجبات نارضایتی مردم را فراهم اورده است اما انتظار میرود وعده‌های جدید ارائه شده از سوی مسئولین چهره‌ی عملیاتی به خود گیرد.

Share