نظر به ممانعت از ورود بنده به مجلس است، دیگر هیچگاه اعتراض نخواهم کرد

جعفرزاده پس از اطلاع از ردصلاحیت: فراموش نمی‎کنم و حلال هم نخواهم کرد

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه صلاحیت بنده در هیئت نظارت تائید نگردید، افزود: هرگز کسانیکه این ظلم عظما را در حقم انجام دادند نخواهم بخشید و فراموش نمیکنم و حلال هم نخواهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده ادوار رشت در مجلس شورای اسلامی که از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات ثبت نام کرده بود با انتشار نامه‌ای از رد صلاحیت خود خبر داد.

متن یادداشت او به شرح زیر است:

مردم شریف ایران
هم استانی‌های عزیزم در استان گیلان
و همشهریان عزیزتر از جانم در شهرستان رشت

باسلام ضمن تشکر از پیگیریهای مستمرتان و محبتهایی که به بنده حقیر داشته اید مستحضر میدارم: بر اساس پیامک واصله از ستاد انتخابات، صلاحیت بنده در هیئت نظارت تائید نگردید!
اینجانب جانباز بالای هفتاد درصد داوطلبانه جنگ تحمیلی بوده که بالغ بر سی و شش سال جوانی و عمرم را با افتخار بر روی ویلچر گذراندم هیچ آرزویی نداشتم مگر اینکه در راه خدمت به مردم و میهنم شهید شوم اصرارم بر رفتن به مجلس بعد از دو دوره نهم و دهم این بود که مطمئن بودم در آن سنگر میتوانم سرباز خوبی برای نظام جمهوری اسلامی و هم میهنان و همشهریانم باشم حال که به هر دلیل( که هیچگاه دلیلش بر من مشخص نشد) نظر به ممانعت از ورود بنده به مجلس است دیگر هیچگاه اعتراض نخواهم کرد و به پیروی از مولایم علی (ع) که خانه‌نشین شد در خانه نشسته و درد خود را با چاه خواهم گفت و هرگز کسانیکه این ظلم عظما را در حقم انجام دادند نخواهم بخشید و فراموش نمیکنم و حلال هم نخواهم کرد.
ضمن اینکه تقاضای حلالیت از مردم عزیزم دارم لطفا برایم دعا کنید تا به آرزویم که همانا شهادت در راه دین و کشورم است برسم و همانند یک سرباز واقعی مخلص به آغوش خاک میهن بروم ان شاء الله.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی پانزدهم دی ماه ۱۴۰۲

Share