تکذیب شایعات درباره استاد هاشم پور

چرا جمشید هاشم پور به مراسم تشییع رضا صفایی پور نرفت؟

طبق پیگیری‌ها از دوستان نزدیک جمشید هاشم‌پور برخلاف برخی خبرهای نادرست جمشید هاشم‌پور در منزل به سر می‌برد و به دلیل ناخوش احوالی نتوانسته امروز در مراسم دوست و همکار قدیمی‌اش رضا صفایی‌پور شرکت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جعفر گودرزی – رییس انجمن منتقدان خانه سینما- درباره احوال جمشید هاشم‌پور به ایسنا گفت: حدود یک ساعت قبل با همسر ایشان صحبت کردم و حالشان خوب است.

صبح امروز، ۲۸ آذرماه مراسم تشییع مرحوم رضا صفایی‌پور برگزار شد و شاید خیلی‌ها منتظر حضور او در مراسم وداع با یکی از همکاران قدیمی‌اش بودند اما با توجه به سن و سال و شرایط جسمانی او امکان حضور این بازیگر و خیلی‌های دیگر فراهم نشد.

گودرزی بیان کرد:‌ پس از مراسم تشییع آقای صفایی‌پور با همسر آقای هاشم‌پور تماس گرفتم که با ایشان صحبت کنم و به دیدارشان بروم ولی چون خواب بودند قرار بر این شد که بعدا صحبت کنیم.

از دقایقی قبل خبری مبنی بر درگذشت این بازیگر در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده که رییس انجمن منتقدان سینما که ارتباط نزدیکی با او دارد، آن را تکذیب کرد.

همچنین خانه سینما و موسسه پیشکسوتان نیز برخی خبرهای نادرست را تکذیب کردند.

ناگفته نماند که سیدعباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در گفت‌وگوی تلفنی که با جمشید هاشم‌‌پور داشته در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد و خبر درگذشت ایشان صحت ندارد.

Share