در هفته نهم از لیگ دسته دوم فوتبال کشور صورت گرفت؛

شکست سنگین و دور از انتظار سپیدرود رشت مقابل شهرداری بم!

در هفته نهم از لیگ دسته دوم فوتبال کشور، عصر امروز (سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه) دو تیم شهرداری بم و سپیدرود رشت در ورزشگاه فجر بم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه چهار بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در هفته نهم از لیگ دسته دوم فوتبال کشور، عصر امروز (سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه) دو تیم شهرداری بم و سپیدرود رشت در ورزشگاه فجر بم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه چهار بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

سپیدرود در روزی که همه منتظر بودند تا با برتری برابر تیم انتهای جدول بم، صدرنشینی را حفظ کند در نهایت تعجب با چند اشتباه مهلک بازی را در بم با چهار گل واگذار کرد تا هم صدر را از دست بدهد و هم یک شکست تلخ را تجربه کند.

ابوالفضل عباسی، پویا عزیزپور، امید قربانی، صادق صادقی، میثم فردوسی، میلاد کرمانی مقام، محمدرضا داوری، پیام ملکیان، رضا عاشوری، نیما پاکدل و میلاد پورصف‌شکن در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین ساسان زمانه، مهدی حرجندی پور، محمدجواد صادق زاده، حسین رزم پوش، صدراله آشنا، امیرحسین بنی اسد آزاد، امیررضا احمدی، محمود متقی، علیرضا اسدآبادی، ابوالفضل سالاروند و کیهان میرزازاده برای شهرداری بم بازی کردند.

گفتنی است صدراله آشنا در دقایق ۸ و ۲۳، امید قربانی در دقیقه ۱۵ (گل به خودی) و امیرحسین بنی اسد در دقیقه ۵۸ برای شهرداری بم گلزنی کردند.

Share