با کسب هر ۲۶ آرای ماخوذه

سارنگ بزرگ چنانی با انصراف همسرش در سمت خود ابقا شد

با کسب ۲۶ رأی موافق «سارنگ بزرگ چنانی» به عنوان رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  سارنگ بزرگ چنانی با انصراف همسرش از کاندیدای احراز ریاست هیات بولینگ و بیلیارد گیلان در سمتش ابقاء شد.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست هیات بولینگ و بیلیارد گیلان روز چهارشنبه در رشت برگزار شد که در نهایت، سارنگ بزرگ چنانی با کسب هر ۲۶ آرای ماخوذه، به مدت چهارسال دیگر در این سمت ابقاء شد.

بزرگ چنانی با کسب رای اعتماد از این مجمع، برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان انتخاب شد؛ ضمن اینکه شکوفه امیدی ماسوله همسر وی و همچنین رضا شکری دیگر کاندیداهای احراز این پست بودند که قبل از رای گیری انصراف دادند.

همچنین شکوفه امیدی ماسوله به عنوان نایب رئیس, فاطمه مقدم به عنوان خزانه دار, محمدحسن عاقل منش، فرشید دهدار و فاطمه اسماعیل زاده به عنوان اعضای هیات رئیسه هیات بولینگ و بیلیارد گیلان انتخاب شدند.

فعالیت بیش از هزار و ۵۰۰ باشگاه در گیلان

همچنین سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان در این انتخابات گفت: هزار و ۵۲۵ باشگاه در رشته‌های ورزشی مختلف در سراسر این استان فعالیت دارند.

منصور غفاری افزود: از این تعداد ۷۵ باشگاه فقط در رشته بولینگ و بیلیارد در گیلان فعالیت دارند؛ این رشته در این استان علاقمند و طرفداران زیادی دارد و امیدواریم که تعداد ورزشکاران سازمان یافته هیات بولینگ و بیلیارد در استان بیش از پیش افزایش یابد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه ۲۵ سالن را به هیات‌های ورزشی واگذار کردیم مترصد در اختیار قراردادن یک مکان اختصاصی برای هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان هستیم.

در انتخابات ریاست هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان، هاشم اسکندری رئیس فدراسیون، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و همچنین اعضای مجمع این هیات در گیلان حضور داشتند.

Share