میراحمدی: تعدادی از کشته‌شدگان تروریست در اختیار نیروی انتظامی است

روایت معاون امنیتی وزیر کشور از جزئیات حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: تعدادی از کشته‌شدگان تروریست در اختیار نیروی انتظامی است و تعدادی را با خود بردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید مجید میراحمدی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به جزئیات حمله تروریستی پنجشنبه شب در مقر انتظامی راسک، گفت: حدود ساعت ۲ بامداد، تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله کرده و کمینی را برای جلوگیری از ورود نیروهای کمکی ایجاد کردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اضافه کرد: نیروهای کمکی هم پس از اعزام در کمین نیروهای تروریستی قرار گرفتند اما با رشادت و شجاعت، و با تقدیم ۲ شهید و مقاومت جانانه، موفق شدند خود را به کلانتری برسانند. این نیروها توانستند با کمک کادر کلانتری، تروریست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده و تلفاتی را از آنها گرفته و ۱ نفر را هم دستگیر کنند. این حادثه مجموعا ۱۱ شهید و ۶ زخمی را به همراه داشت.

وی ادامه داد: تعدادی از کشته‌شدگان تروریست در اختیار نیروی انتظامی است و تعدادی را با خود بردند. منطقه در حال حاضر در آرامش کامل است. نیروهای امنیتی و انتظامی با اجرای طرح مهار و محاصره منطقه، به دنبال دستگیری باقی تروریست‌های متواری هستند.

میراحمدی با بیان اینکه تعداد دقیق تروریست‌ها مشخص نشده است، افزود: دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی، مشغول تحقیق و بررسی هستند تا جزئیات دقیق را به اطلاع مردم برسانند.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: گروهک جیش‌الظلم مسئولیت این حادثه تروریستی را به عهده گرفته است و قطعا پاسخ سخت و دردناکی را دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به تاثیر شبکه‌های تفرقه افکن داخلی بر رخ دادن چنین حوادثی، گفت: وقتی که امنیت منطقه با حرف‌های اختلاف افکن و اقدامات مختلف، دچار مسائل و مشکلاتی شود، به طور طبیعی جریان‌های تروریستی از آب گل‌آلود ماهی میگیرند. بنابراین شرایط منطقه و استان بسیار مهم است و افرادی که در استان مسئولیت داشته و بلندگو در اختیار داشته و تاثیرگذارند، باید توجه کنند که امنیت مهم‌ترین و اصلی‌ترین موضوع است و صحبت‌ها و اقداماتشان باید در راستای تقویت امنیت منطقه باشد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خاطرنشان کرد: هرگونه سخن و اقدام تفرقه‌افکن، قطعا به نفع تروریست‌ها است و آنها از این شرایط بهره خود را خواهند برد.

Share