محمود دشت بزرگ رسما معرفی شد

برگزاری معارفه مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با حضور معاون توانیر

معاون انتقال شرکت توانیر امروز در رشت، از اجرای ۱۸۰ طرح برای توزیع، تولید و انتقال مصرف برق در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون انتقال شرکت توانیر در جلسه تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در رشت گفت: ۱۸۰ طرح در بخش‌های بهره برداری و مدیریت مصرف برای عبور از تابستان ۱۴۰۳ و بهره گیری از رویکرد بهره برداری شاخص محور و تعمیرات هوشمند در شبکه انتقال و فوق توزیع برق کشور اجرا می‌شود.

محمد الله‌داد با اشاره به اینکه از این طرح‌ها ۷ طرح، به گیلان اختصاص دارد، افزود: ۳ پست خشکبیجار، سنگر و غرب رشت و همچنین خطوط انتقال و فوق توزیع افزایش پیدا خواهد کرد.

وی عبور گرمای تابستان امسال را با وجود تنگناها، نقطه عطف صنعت برق به ویژه در ۲ سال اخیر عنوان کرد و افزود: علاوه بر رویکرد مثبت و سازنده مشترکان، مسئولان و مراجع قانونگذاری، گذر از تابستان امسال، فرصت مناسبی برای رسیدگی به مسائل عمده و کلان صنعت برق بود.

معاون انتقال شرکت توانیر با تاکید بر اینکه صنعت برق ایران به عنوان صنعتی فراگیربرای خدمت به قشرهای مختلف است، گفت: وصول مطالبات و رفع فرسودگی‌های شبکه‌های توزیع برق گیلان هم از اولویت‌های پیگیری است.

موسی فکور سرپرست معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان هم در این نشست با بیان اینکه ارتقای فرهنگ مصرف برق نکته مهمی در جامعه است، گفت: رسالت اصلی شرکت توانیر تامین امنیت و رفاه مردم در حوزه برق است و باید با همدلی و همراهی هم برای اعتلای صنعت برق بکوشیم.

در پایان این نشست، با قدردانی از تلاش‌های بهمن داراب زاده مدیرعامل پیشین، محمود دشت بزرگ به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان معرفی شد.

 

Share