با موضوع انتخابات

بازگشت ولی شکوفه سرایی به آنتن | سریال «جایزه» از شبکه باران پخش می‌شود

. در فصل جدید «جایزه» علاوه بر مساله مهم انتخابات، مسائلی همچون: فرزندآوری و جوانی جمعیت، ترویج ازدواج، مزایا و معایب فضای مجازی و اهمیت سنت‌ها و فرهنگ بومی در قالب طنز و هنرمندانه به نمایش در آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  فصل ششم سریال طنز جایزه با محوریت مسایل انتخاباتی از شبکه باران پخش می‌شود.

سریال جایزه یکی از سریالهای پربیننده شبکه باران بوده و به دلیل استقبال مخاطبان از تماشای آن، سیمای گیلان با هدف ایجاد فضای نشاط و سرگرمی خانواده‌های گیلانی، فصل جدید این مجموعه طنز را تولید و پخش می‌کند. در فصل جدید «جایزه» علاوه بر مساله مهم انتخابات، مسائلی همچون: فرزندآوری و جوانی جمعیت، ترویج ازدواج، مزایا و معایب فضای مجازی و اهمیت سنت‌ها و فرهنگ بومی در قالب طنز و هنرمندانه به نمایش در آمده است.

خلاصه‌ای از داستان این مجموعه تلویزیونی اینگونه است که در این سریال چند کاندیدا به رقابت انتخاباتی می‌پردازند و در میان این رقابت کشمکشهایی ایجاد می‌شود.

شخصیت اصلی این سریال فردی به نام «ولی شکوفه سرایی» است که از قسمت اول این سریال حضور داشته و در حال حاضر مشاور شورای شکوفه سرا است و خود نیز در ادوار گذشته نامزد انتخابات بوده و اکنون با ایجاد فضایی منفعت طلبانه به دنبال تاثیرگذاری بر سایر شخصیتهای سریال در روند رقابتهای انتخاباتی می‌باشد.

دکتر تقی ربانی مدیر کل صدا و سیمای گیلان با حضور در محل ضبط این سریال از روند تولید آن بازدید کرد و در حاشیه این بازید گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای کشور که اسفندماه برگزار می‌شود، صدا و سیمای گیلان، برنامه‌های مختلفی از جمله سریال «جایزه» را تدارک دیده است.

وی با اشاره به استفاده از آثار هنری برای انتقال پیام، زبان طنز را یکی از مهمترین ابزارهای نقد سازنده و بیان مسایل و معضلات جامعه بر شمرد.

این سریال در روستای قاضیان سنگر و اشمنان طالم خمام تصویر برداری می‌شود. زبان غالب سریال گیلکی است و ۸۰ درصد بازیگران این اثر نیز بومی استان هستند.

لازم به ذکر است این سریال از ۷ آذر در ۶۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه باران پخش خواهد شد.

عوامل برنامه:
نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: علی حلوی
دستیار تهیه: مونیک رفیعی مقدم
دستیار کارگردان: محمدرضا حسین زاده
مدیر تصویر برداری: امیر نوربخش
صدابردار: محمدسواری
دستیاران صدا: ابوالفضل محمدی، مرتضی خوشدل
دستیاران فنی: وحید صفرپور، عرفان قاسمی، حسین خورسند
دستیاران نویسنده: آذین بابایی، سپیده ایمانی، زهرا باقری
تدوین: سید جعفر رحیمی مقدم
گریم: هدیه خادم، رضاپوردهقان
تصویربردار پشت صحنه و عکاس: عرفان قاسمی، بهشته نصراللهی
تدارکات: سبحان هدایتی
بازیگران: علیرضا تاج شهرستانی، شیرین محسنی، سهیلا اخلاقی، صالح اصغری، محمد هندی، محمدرضا زارعی، رضا حقیقی، محمد سهیلی، فرج الله گل سفیدی، مونیک رفیعی مقدم، فرشید قربانپور، سیده مهسا نقیبی، سیده هما میرزینلچی، محمدتقی لون آمیز، هانیه هجرتی، فرزین نصیحتی، رضا صالحی، حسین رفعتی

Share