سردار گودرزی: مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان مرز دوستی است

بازدید فرمانده مرزبانی از پل مرز زمینی مشترک آستارا در ایران و جمهوری آذربایجان+ تصاویر

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا از پل مرز زمینی مشترک آستارا در مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بازدید کرد و اظهار داشت: مرزهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان مرز دوستی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا امروز دوشنبه (ششم آذرماه) با حضور در شهرستان مرزی بندر آستارا از پل مرز زمینی آستارا در نقطه صفر مرزی دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بازدید کرد و در جریان روند اجرای طرح مرمت و بازسازی این پل تاریخی و مرزی بر روی رودخانه مرزی آستارا چای قرار گرفت.

گودرزی همچنین با حضور در پاسگاه مرزی باغ سیروس در حاشیه مرز ریلی دو کشور ایران و آذربایجان در جریان کنترل نوار مرز ریلی و آمادگی عملیاتی و رزمی نیروهای مستقر در نوار مرزی قرار گرفت.

در این بازدید یک روزه که با حضور فرمانده مرزبانی استان گیلان و همچنین فرمانده هنگ مرزی آستارا صورت گرفت، فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه حدود مرزی ایران و جمهوری آذربایجان مرزهای مهم و تاثیر گذار در کشور در تمام حوزه‌ها است، بیان کرد: مرزهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان مرز دوستی است.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری، نیروهای مرزبانی در بالاترین آمادگی برای حفظ و حراست از مرزهای کشور قرار دارند، افزود: مرز ایران با جمهوری آذربایجان یکی از مرزهای باثبات کشور است.

Share