مدیرکل پست گیلان در دیدار با فکور؛

الزام نامگذاری معابر فاقد نام و نصب پلاک نشانی اماکن برای تسریع در تکمیل پایگاه داده املاک

مدیر کل پست استان گیلان گفت: با استفاده از سامانه کدپستی و پایگاه داده املاک امکان مکان‌یابی برای توسعه حمل و نقل عمومی، گسترش فضای سبز و تأسیس مکانهای ورزشی مبتنی بر جامعه هدف وجود خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۳ آذرماه، محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان ضمن حضور در استانداری گیلان با موسی فکور سرپرست معاونت عمرانی استاندار گیلان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل پست استان گیلان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست استان در خصوص پیشبرد پروژه ملی جی نف در استان اظهار داشت: پس از احیاء کارگروه‌های جی نف به ریاست فرمانداران در شهرستانهای استان، جلسات متعددی جهت هم افزایی و جلب مشارکت شهرداران و دهیاران برای تسریع در تکمیل این پروژه برگزار شده که دو شاخصه مهم شامل نامگذاری معابر فاقد نام و نصب پلاک نشانی اماکن برای تسریع در تکمیل پایگاه داده املاک الزامی خواهد بود لذا ضرورت دارد شهرداران و دهیاران برای تسریع در تکمیل پروژه ملی «نظام استاندارد نشانی» مشارکت فعالانه داشته باشند.

هوشنگی دبیر کارگروه تخصصی جی نف استان در ادامه با بیان مزایای پروژه ملی جی نف تصریح کرد: با استفاده از سامانه کدپستی و پایگاه داده املاک امکان مکان‌یابی برای توسعه حمل و نقل عمومی، گسترش فضای سبز و تأسیس مکانهای ورزشی مبتنی بر جامعه هدف وجود خواهد داشت که این اطلاعات می‌تواند بعنوان ابزاری در تصمیم گیری‌های مدیران شهری جهت توزیع متوازن منابع مورد استفاده قرار گیرد.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار گیلان در این جلسه ضمن تأکید بر تکمیل پروژه ملی جی نف در استان اظهار داشت: در اسرع وقت جلسات کارشناسی با حضور شهرداران و مسئولین ذیربط جهت بررسی نحوه تخصیص منابع و تسریع در تکمیل این طرح در استان برگزار خواهد شد.

Share