قیمت روز پژو ۲۰۷ دوشنبه ۲۰ آذرماه؛

اختلاف قیمت پژو ۲۰۷ در کارخانه و بازار نجومی شد!+ جدول آذر ۱۴۰۲

بررسی قیمت ۲۰۷ صفر در بازار آزاد نشان می‌دهد که پژو ۲۰۷ تیپ ۵ حوالی ۵۴۷ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. قیمت کارخانه ۲۰۷ تیپ ۵ حوالی ۳۴۸ میلیون تومان است که به معنای تفاوت ۱۹۹ میلیون تومانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو، قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل MC در کارخانه ۴۱۸ میلیون تومان و در بازار آزاد ۷۴۵ میلیون تومان است که به معنای اختلاف ۳۲۷ میلیون تومانی است. همچنین اختلاف قیمت ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P در کارخانه و بازار به ۳۸۷ میلیون تومان رسیده است.

بررسی قیمت ۲۰۷ صفر در بازار آزاد نشان می‌دهد که پژو ۲۰۷ تیپ ۵ حوالی ۵۴۷ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. قیمت کارخانه ۲۰۷ تیپ ۵ حوالی ۳۴۸ میلیون تومان است که به معنای تفاوت ۱۹۹ میلیون تومانی است. اختلاف قیمت پژو ۲۰۷ در کارخانه و بازار برای مدل فرمان برقی نیز به ۲۹۷ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ (به انگلیسی: Peugeot ۲۰۷) خودرویی است که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ توسط خودروسازی فرانسوی پژو در فرانسه، اسپانیا و اسلواکی تولید می‌شد. طراحی آن موتور جلو-محور جلو بوده و طول آن در حالت طبیعی ۴٬۰۴۵ میلیمتر (۱۵۹٫۳ اینچ)، عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۸ میلیمتر (۶۸٫۸ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۴۷۲ میلیمتر (۵۸٫۰ اینچ) است. این خودرو در سال ۲۰۰۶ در نمایشگاه خودرو ژنو ارائه شد و در آوریل ۲۰۰۶ به عنوان جانشین پژو ۲۰۶ وارد تولید شد. پلتفرم این خودرو با سیتروئن سی ۳ مشترک است.

Share