مالک باشگاه داماش گیلان:

نعیمی‌پور: نظرمحمدی گزینه ام برای سرمربی‌گری نبود | نیازمند یک شوک به داماش بودیم

مالک باشگاه داماش گیلان گفت: تیم را در برهه‌ای از فصل تحویل گرفتیم که نمی‌شود کار خاصی را انجام داد و با وجود آنکه آقای نظرمحمدی گزینه بنده برای سرمربی‌گری نبودند اما عشق و علاقه ایشان به این تیم موجب شد که بعد از ورودم به تیم با ایشان همکاری داشته باشم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عملکرد و ناکامی داماشی‌ها در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران موجب تغییرات متعدد در کادرفنی و انتخاب سومین سرمربی جدید این تیم در فاصله سه هفته تا پایان نیم فصل اول شد.

نصیر نعیمی‌پور در خصوص این تغییر و تحول شبانه در راَس کادرفنی اظهار داشت: در ابتدا باید بابت عملکرد و نتایج هفته‌های اخیر تیم از هواداران وفادارمان عذرخواهی کنم که نتوانستیم رضایت این سرمایه‌های بالقوه باشگاه را جلب نماییم و در ادامه از تلاش آقای نظرمحمدی و کادرفنی کمال تشکر را باید داشته باشم که از هیچ کوششی برای موفقیت داماش دریغ نکردند اما فوتبال است و گاهی اوقات شرایط و بخت یاری نمی‌کند تا نتیجه مناسب کسب شود.

مالک باشگاه داماش گیلان گفت: تیم را در برهه‌ای از فصل تحویل گرفتیم که نمی‌شود کار خاصی را انجام داد و با وجود آنکه آقای نظرمحمدی گزینه بنده برای سرمربی‌گری نبودند اما عشق و علاقه ایشان به این تیم موجب شد که بعد از ورودم به تیم با ایشان همکاری داشته باشم و از طرفی به خاطر داماش حاضر به فسخ قرارداد با تیم بعثت کرمانشاه شده بود و به عبارتی تعصب این تیم را می‌کشید.

وی ادامه داد: اما برای جلوگیری از فاصله امتیازی بیشتر با تیم‌های دیگر انتهای جدول، نیازمند یک شوک به تیم بودیم و برای قطع نوار ناکامی‌های داماش در این برهه فصل به غیر از تغییر سرمربی تصمیم دیگری هم از دستمان بر نمی‌آمد و آقای نظرمحمدی هم با برخورد حرفه‌ای خود با این تصمیم مدیریتی به ما کمک کردند تا این تغییرات در نهایت آرامش و بدون ایجاد حاشیه برای تیم صورت بگیرد؛ مطمئنم همچنان به این تیم نظیر دیگر پیشکسوتان داماش متعصب باقی خواهند ماند چون داماش خانه آن‌هاست و امکان دارد روزی به این خانه بازگردند.

نعیمی‌پور گفت: برای انتخاب گزینه جدید سرمربیگری داماش با وسواس و دقت لازم جلسات متعددی را در روزهای اخیر برگزار کردیم که در نهایت به دلایل گوناگون آقای کلانتری را به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای هدایت داماش در ادامه فصل انتخاب کردیم.

مالک داماش ادامه داد: آقای کلانتری پیش از آغاز فصل هم به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشت که بعد از هفته‌ها تلاش برای تشکیل تیم قدرتمند اما با تصمیم مالک سابق باشگاه بدون حاشیه‌ای از تیم جدا شد و مطمئناَ بیش از هر سرمربی دیگری با شرایط این تیم و تعدادی از بازیکنان موجود شناخت کافی را دارند و از طرفی قطعا نتایج و عملکرد تیم در طول فصل جاری را دنبال می‌کردند و امیدوارم با وجود تمام زحماتی که اعضای کادرفنی گذشته انجام داده‌اند این گره در نهایت توسط آقای کلانتری باز شود و داماش از این شرایط رهایی یابد.

نعیمی‌پور گفت: درجلسه با آقای کلانتری برای توافق در خصوص مسائل مالی نهایتاَ ۱۰ دقیقه طول کشید و عمده درخواست‌ها و صحبت‌های مطرح شده در خصوص تقویت تیم در تعطیلات نیم فصل بوده است، همان نظراتی که آقای نظرمحمدی هم عنوان کرده بودند که در آن برهه از نظر قانونی امکان‌پذیر نبود.

مالک داماش با اشاره به مطرح شدن بحث بومی یا غیربومی اظهار داشت: تیم فوتبال داماش یک تیم شناخته شده ایرانی و متعلق به استان گیلان و به مرکزیت رشت می‌باشد و بنده هم افتخار دارم که متعلق به همین استان هستم اما سوالی دارم… اگر غیربومی بودم نباید برای کمک به داماش و اعتلای نام داماش به این تیم می‌آمدم؟ خواهشم این است که بحث بومی و غیربومی را برای حفظ اتحاد و یکدلی تیم مطرح نکنیم، زیرا اگر نتیجه نگیریم در واقع همه مقصر هستیم.

وی در ادامه گفت: آن شخص غیربومی علاوه بر اینکه عضوی از تیم ما است، بلکه برای ما گیلانی‌ها به عنوان مهمان محسوب می‌شود، اگر به فوتبال روز دنیا هم اشاره‌ای نکنم، قطعا به تیم‌های مطرح کشور خودمان و حتی در مقیاس کوچکتر و در اطراف خودمان به تیم‌های نظیر ملوان، نساجی و… هم می‌توانم اشاره کنم که اعضای غیربومی زیادی در این باشگاه‌ها حضور دارند.

مالک داماش گفت: خدا را شکر که به دلیل نام بزرگ داماش و هواداران پرشورش خیلی‌ها آرزوی عضویت در این تیم را دارند و حتی اگر در لیگ یک محدودیتی نداشتیم قطعا برای پوشش ضعف‌های فنی به سمت جذب بازیکن خارجی می‌رفتیم.

وی در خصوص لیست ورودی‌ها و خروجی‌ها در فرجه نقل و انتقالاتی نیم فصل اظهار داشت: ما نهایتا می‌توانیم پنج بازیکن ورودی در سهمیه بزرگسالان داشته باشیم اما قطعا اگر در سه هفته آینده هر تعدادی از بازیکنان با عملکرد فنی خود نتوانند رضایت کادرفنی را جلب کنند قطعا خروجی‌های ما بیشتر از پنج سهمیه ورودی خواهد بود و با تعدادی از بازیکنان خداحافظی خواهیم کرد.

رئیس هیات مدیره هولدینک تجاری دامون با اشاره به شرایط مالکیتی باشگاه داماش گفت: به یک جمع‌بندی معقولی با آقای زحمتکش دست یافتیم و در واقع صحبت‌های هفته‌های اخیر مدیرکل محترم در تمرین داماش را می‌توان فصل الخطابی بر شرایط مالکیت داماش قلمداد نمود که با توافقی که با آقای زحمتکش دست یافتیم مالکیت باشگاه به طور قطعی در اختیار مجموعه دامون صنعت تدبیر خواهد بود.

نعیمی‌پور در ادامه گفت: فقط مباحث مالی به عنوان یک اختلاف باقی مانده است که از ابتدای انعقاد قرارداد، سند یک ملک به ارزش کل مبلغ قرارداد را به عنوان ضمانت پرداخت مبلغ مورد توافق ارائه کرده بودیم و همچنین دعوایی هم با آقای زحمتکش نداریم و الحق و انصاف در روزهای اخیر برای دوری از حاشیه و حداقل برای حفاظت از منافع باشگاه همکاری داشته اند.

مالک داماش گیلان با اشاره به راهکار مطرح شده از سوی اداره کل برای توافق در خصوص اختلاف مالی باقی مانده خاطرنشان شد: با وجود پایان شرایط بلاتکلیفی در خصوص مالکیت باشگاه به نظرم این مبحث اختلاف مالی هم چندان پیچیده نخواهد بود در واقع جمع‌بندی در این خصوص دو راه خواهد داشت با توافق دوطرفه یا نهایتا حکم دادگاه خاتمه می‌یابد.

Share