رئیس انجمن موی تای گیلان اعلام کرد:

مدال‌های رنگارنگ گیلانی‌ها در رقابت‌های انتخابی تیم ملی موی تای

رئیس انجمن موی تای استان گیلان و پهنه شمال کشور اظهار کرد: مدال‌های رنگارنگ گیلانی‌ها در رقابت‌های انتخابی تیم ملی موی تای نشانگر اعتلای سطح فنی و موفقیت‌های ورزشکاران این رشته کهن نسبت به گذشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرتضی گل‌آرا، رئیس انجمن موی تای استان گیلان و پهنه شمال کشور اظهار کرد: مدال‌های رنگارنگ گیلانی‌ها در رقابت‌های انتخابی تیم ملی موی تای نشانگر اعتلای سطح فنی و موفقیت‌های ورزشکاران این رشته کهن نسبت به گذشته است.

مرتضی گل‌آرا بدوا به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد تیم‌های منتخب جوانان و بزرگسالان انجمن موی تای گیلان اعزامی به رقابت‌های انتخابی تیم ملی موی تای پرداخت و عنوان داشت:
در رده سنی جوانان با تعداد ۹ نفر و در رده سنی بزرگسالان با تعداد ۱۱ نفر در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ از مجموعه عضدی رشت به این دوره از مسابقات که به میزبانی استان البرز در سالن ورزشی انقلاب کرج در طی دو روز ۰۲ و ۱۴۰۲/۰۹/۰۳ در بخش برگزار گردید اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها که با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از استان‌های کشور با همت رئیس، نایب رئیس و کادر اجرایی انجمن موی تای کشور در سطح کیفی مطلوب برگزار شد از تیم‌ منتخب جوانان گیلان کیارش حسنی روشن در وزن ۹۱+ به مدال نقره، ابوالفضل حبیبی در وزن ۷۵- کیلوگرم به‌ مدال برنز دست یافتند.

گل‌آرا افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز نمایندگان گیلان آقایان ماهان فتوحی در وزن ۸۶- کیلوگرم و ابوالفضل رضایی در وزن ۶۷- کیلوگرم به جایگاه نخست و گردن آویز طلا دست پیدا کردند و کامران صفرزاده در وزن ۹۱- کیلو گرم، احسان جعفری‌نژاد در وزن ۵۱- کیلوگرم به مقام دوم و مدال نقره و همچنین مهیار فتوحی در وزن ۸۱- کیلوگرم، امیر پورقاسمی در وزن ۷۱- کیلوگرم و محسن وحدانی در وزن ۷۵- کیلوگرم نیز به مدال برنز دست یافته و در جایگاه سوم قرارگرفتند.

رئیس انجمن موی تای استان گیلان و پهنه شمال کشور گفت: در مجموع تیم‌های منتخب گیلان با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۴ برنز به کار خود پایان داد و همچنین کلیه مدال آوران در هر دورده سنی به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند.

وی تصریح کرد: مربیان همراه تیم استاد محمد حقدوست و استاد بهمن‌محبوب زاده و سرپرستی تیم‌ها را مهندس سعید حق‌شناس عهده دار بوده است، همچنین آقایان مهدی فرد فلسفی، مسعود معارفی، بهرام‌افکانه، فرشید صاحبکار و محمد بهشتی داوران حاضر گیلانی در این دوره از رقابت‌ها بودند.

Share