قیمت باربری در تهران و عوامل تعیین کننده آن

با توجه به ترافیک بالای خیابان‌های شهر تهران و نیز هزینه‌های بالای پایتخت، قیمت باربری در تهران نسبت به دیگر شهرستان‌ها بیشتر می‌باشد

قیمت باربری و اسباب کشی در تهران به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. همه افراد تا به امروز حداقل یکبار اثاث کشی را تجربه کرده‌اند. این روزها با افزایش قیمت اثاثیه قطعا حفظ سلامت اثاثیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در نتیجه باید بتوانید بهترین شرکت باربری در تهران را انتخاب نمایید تا خسارت کمی دیده و اثاثیه شما به سلامت به مقصد رسند. شرکت‌های بسیاری ارائه دهنده خدمات باربری می‌باشند اما لازم است تا شما بهترین شرکت باربری را انتخاب نمایید. تا علاوه بر به سلامت رسیدن بار شما به مقصد، قیمت باربری نیز برای شما عزیزان مقرون به صرفه باشد.

در ادامه این مطلب برای شما عزیزان در ارتباط با عوامل و نکات تعیین کننده قیمت باربری و اسباب کشی توضیحات دقیقی را ارائه نموده‌ایم. اگر اسباب کشی پیش رو دارید، پیشنهاد می‌نماییم که این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید؛

بعد مسافتی یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت باربری

قطعا قیمت باربری درون شهری با قیمت باربری بین شهری بسیار متفاوت می‌باشد. باربری تهران به شهرستان نیز با باربری بین شهرستان‌های دیگر قیمت متفاوتی دارد. در نتیجه اگر مستاجر هستید برای جابجایی بهتر است تا در صورت امکان در محله قبلی خود به دنبال یک خانه مناسب باشید. هرچقدر مسافت بین مبدا و مقصد بیشتر باشد، کرایه ماشین باربری برای شما عزیزان بیشتر خواهد بود.

ماشین باربری و حمل بار

علاوه‌بر تعداد ماشین حمل اثاثیه، ظرفیت این کامیون‌‌ها نیز در هزینه شما تاثیر بسیار زیادی میگذارد. ظرفیت کامیون‌های باربری براساس فوت مشخص می‌شوند. و در انواع مختلفی از جمله؛ نیسان، کامیون، کامیونت، خاور، وانت بار و … در شرکت‌های برابری و حمل بار موجود می‌باشند. بارچینی از دیگر نکات مهم است. اغلب راننده‌های شرکت‌هایاسباب کشی این وظیفه را به عهده دارند. تخصص این افراد در بارچینی و استفاده حداکثری از فضای ماشین حمل بار کمک می‌‎نماید تا شما به تعداد ماشین کمتری برای جابجایی خود نیاز داشته باشید. با افزایش تعداد ماشین‌های حمل اثاثیه قطعا هزینه باربری برای شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

تعداد کاگرها از عوامل موثر در هزینه باربری

تعداد کارگرهای اسباب کشی قطعا در هزینه باربری و جابجایی شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. هرچه تعداد کارگرهای حمل بار و اثاثیه بیشتر باشد، قطعا شما نیز باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. لازم است تا برای کاهش هزینه‌های جابجایی‌تان یک سری از اقدامات را به عهده بگیرید. کارگرهای اسباب کشی به شما خدمات صفر تا صد جابجایی از بسته بندی اثاثیه تا چیدمان آنها در محل جدید را ارائه می‌نمایند. با کاهش میزان وظایف این عزیزان می‌توانید، هزینه اسباب کشی و باربری خهود را به میزان چشمگیری کاهش دهید.

اما باید به این موضوع بسیار مهم نیز توجه بسیار ویژه ای داشته باشید که کارگرهای شرکت‌های باربری افراد متخصص و آموزش دیده‌ای هستند. که می‌توانند با تخصص خود، بهترین تجربه از اسباب کشی را برای شما عزیزان به ارمغان آورده و به سرعت جابجایی‌تان را انجام دهند.

انوع تجهیزات بسته بندی اسباب کشی

خرید تجهیزات بسته بندی اسباب کشی یکی از نکات بسیار مهم در جابجایی برای شما خواهد بود. باید توجه داشته باشید که بسته بندی اسباب کشی تاثیر بسیار شگفت انگیزی در حفظ سلامت اثاثیه‌تان خواهد داشت. شما عزیزان لازم است تا تمامی وسایل خود را اعم از مبلمان، میز و صندلی، پیانو، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تمامی ظروف و اثاثیه را با استفاده صحیح از تجهیزات بسته بندی وسایل، بسته بندی نمایید. اینکار کمک می‌نماید تا در حین جابجایی‌تان به هیچ عنوان آسیبی به این وسایل وارد نشود.

انتخاب صحیح تجهیزات بسته بندی اسباب کشی و استفاده درست و مناسب از آنها از دیگر نکات بسیار مهم می‌باشد. اینکه شما بتوانید از هدر رفت این وسایل و تجهیزات جلوگیری نمایید به شدت موضوع مهمی است.

از انواع تجهیزات بسته بندی اسباب کشی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

کارتن اسباب کشی و حمل بار

کیفیت کارتن‌های اسباب کشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اینکه شما بتوانید با اطمینان خاطر وسایل را در داخل این کارتن‌ها بچینید بسیار مهم است. پس پیشنهاد می‌نمایید تا به جای ریسک کردن و استفاده از کارتن‌های چیپس و پفک و آسیب زدن به وسایل خود، از کارتن اسباب کشی مخصوص استفاده نمایید. این کارتن ها در ابعاد و اندازه‌های استاندارد و با کیفیت بسیار بالا به صورت ۵ لایه تولید و به بازار عرضه شده‌اند. شما با استفاده از این کارتن اسباب کشی می‌توانید از کیفیت بسیار بالای آنها اطمینان خاطر داشته باشید.

کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس‌ها

کارتن رگال دار یکی از تجهیزات بسته بندی اسباب کشی برای جابجایی لباس‌ها به بهترین شکل ممکن است. استفاده از کارتن رگال دار کمک می‌نماید تا لباس های شما بدون هیچ مشکلی در جابجایی به خانه جدید وارد شوند. استفاده از این کارتن برای شما از نظر زمانی نیز بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. چراکه می‌توانید گیره‌های لباس‌ها را به رگال این کارتن اضافه کرده و در خانه جدید برای منظم کردن لباس‌ها وقت زیادی صرف نکنید.

سلفون، وکیوم و استرچ رپ

برای بسته بندی مبمالن، میز، صندلی، تخت خواب و تمامی وسایل برقی و حفاظت از ضربه خوردن آنها در حین حمل اثاثیه لازم است تا از سلفون، وکیوم، استرچ رپ‌های حباب دار استفاده نمایید. پیچیدن این وسایل بسته بندی به دور اثاثیه آنها را از آسیب دیدگی در امان نگاه خواهد داشت. در نتیجه بهتر است تا تمامی وسایل را به دقت و با استفاده از این وسایل بسته بندی اسباب کشی، بسته بندی نمایید.

خدمات چیدمان اثاثیه بعد از اسباب کشی

شما می‌توانید از خدمات چیدمان اثاثیه بعد از جابجایی و باربری نیز استفاده نمایید. لازم به ذکر است که این خدمات روی هزینه و قیمت باربری شما تاثیر داشته و به صورت مجزا محاسبه می‌شود. در استفاده از این خدمات، تمامی اثاثیه براساس نظر و سلیقه شما عزیزان توسط کارگران آقا و خانم در محل خود چیده خواهند شد. در نتیجه اسباب کشی شما کمترین زمان ممکن را از شما می‌گیرد.

خدمات فنی کار

استفاده از خدمات فنی کار برای نصب وسایل برقی، لوستر و همچنین جدا کردن آنها برای شما هزیه جدایی دارد. در صورت نیاز می‌توانید از این خدمات استفاده نمایید اما باید بدانید که روی قیمت باربری شما تاثیر خواهد داشت.

مقایسه قیمت باربری در تهران و شهرستان ها

با توجه به ترافیک بالای خیابان‌های شهر تهران و نیز هزینه‌های بالای پایتخت، قیمت باربری در تهران نسبت به دیگر شهرستان‌ها بیشتر می‌باشد. در تهران شاهد شرکت‌های اسباب کشی زیادی هستیم که شما می‌توانید با تحقیق و پرس و جو بهترین شرکت باربری در تهران را یافته و خدمات ویژه‌ای را دریافت نمایید. در این صورت می‎‌توانید بهترین تجربه ممکن از اسباب کشی را برای خود و خانوده‌تان رقم بزنید.

Share