خرید خانه ارزان در دبی چه مزایایی دارد؟

یکی از مزایای خرید خانه ارزان در دبی، امکان سکونت در محله‌های مختلف دبی است؛ زیرا تمامی محله‌ها دارای واحدهای قابل عرضه زیادی هستند. 

به‌لطف افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در دبی و تبدیل آن به یک شهر برتر دارای استانداردهای جهانی، لزوم توجه به مزایای خرید خانه ارزان در دبی، بیش از پیش پراهمیت خواهد بود. سرمایه‌گذاران متعددی از ایران و سراسر جهان در سالیان اخیر، به خرید ارزانترین خانه‌ ها در دبی و البته بسیاری از واحدهای تجاری و مسکونی لوکس روی آورده‌اند؛ چراکه می‌دانند در آینده و با افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌ها روی این شهر جذاب، با ارزش افزوده ویژه‌ای روبه‌رو خواهند شد.

فارغ از نگاه سرمایه‌گذارانه، از دیگر مزایای خرید خانه ارزان در دبی می‌توان به امکان اقامتی آرام و بی‌دغدغه، فراهم آمدن شرایط تحصیل در دانشگاه‌های برتر این شهر، بهره بردن از مجموعه‌ای عظیم از امکانات عمومی و تفریحی جذاب و امکان دستیابی به فرصت‌های متعدد و پرسود شغلی در DUBAI اشاره کرد.

اصلی‌ترین مزایای خرید خانه ارزان در دبی

با خرید خانه‌های ارزان یا لوکس در دبی، مشخصا فرصت‌های جذاب و متعدد زندگی زیبا، تحصیل عالی و درآمدزایی ویژه در انتظارتان خواهد بود. سیاست‌های دولت امارات در راستای تبدیل دبی به یکی از مدرن‌ترین شهرهای جهان، موج عظیمی از سرمایه‌گذاری‌ها را از اقصی‌نقاط جهان برای این شهر زیبا و هیجان‌انگیز، به ارمغان آورده است. از مهم‌ترین مزایای خرید خانه ارزان در دبی برای خانواده‌های ایرانی و اقامت در این شهر، می‌توان به پارامترهای زیر اشاره داشت:

  • وجود طیف گسترده‌ای از آپارتمان‌ها و ویلاها با متراژ و قیمت متنوع

  • امکان خرید ارزان‌ترین خانه‌ها در محله‌های مختلف دبی

  • وجود کیس‌های متعدد خرید خانه؛ به‌لحاظ نوساز بودن یا دارای عمر چندین ساله

  • اطمینان از مهندسی عالی ساختمان‌های احداث‌شده

  • تعبیه معابر امن، بدون ترافیک و تمیز متصل به خانه‌ها و دفاتر تجاری-اداری

  • تناسب نسبی کف قیمت خانه در دبی با دارایی‌های ایرانیان

  • سیستم حمل و نقل ارزان

  • دسترسی به انواع محیط‌های تفریحی

  • آب‌وهوای آفتابی و موقعیت جغرافیایی عالی

  • امکان دریافت اقامت و پاسپورت امارات و سفر بی‌دغدغه به بیش از ۱۵۰ کشور جهان

  • دسترسی به فرصت‌های شغلی متعدد؛ بدون قانون مالیات بر درآمد

  • حضور در محیطی امن

  • استاندارد قابل‌توجه زندگی جمعی.

در ادامه به تشریح اجمالی برخی از پارامترهای فوق اشاره خواهیم داشت تا مشخص شود مزایای خرید خانه ارزان در دبی، تنها به مباحث سرمایه‌گذاری مربوط نبوده و می‌تواند برای اقامت‌کنندگان، شرایط کلی یک زندگی راحت را به‌وجود بیاورد.

stopover-in-dubai_layover-in-dubai-1

امکان خرید ارزانترین خانه ها در دبی؛ با وجود محله‌های متنوع

یکی از مزایای خرید خانه ارزان در دبی، امکان سکونت در محله‌های مختلف دبی است؛ زیرا تمامی محله‌ها دارای واحدهای قابل عرضه زیادی هستند. البراری یکی از محیط‌های آرام، پرامکانات و دارای فضاهای سبز متعدد است که می‌توانید در آن به طیف گسترده‌ای از ویلاها دسترسی داشته باشید. قیمت ویلاها در این محله، نسبتا بالاست؛ اما کاملا لوکس محسوب نمی‌شوند. با این‌حال اگر به دنبال کف قیمت خانه در دبی هستید، شاید کیس‌های این محله چندان برای‌ شما مناسب نباشد؛ اما در محله میردف دبی، ویلاهای مقرون‌به‌صرفه ۲ الی ۴ خوابه قابل مشاهده خواهد بود. بایستی بدانید که میردف نه‌تنها محیطی ضعیف محسوب نمی‌شود؛ بلکه بسیاری از امکانات عمومی، محیط‌های آموزشی و فرهنگی و بوستان‌های زیبا را در خود جای داده است.

البته اگر قصد خرید آپارتمان‌های لوکس و با معماری خاص را داشته باشید، می‌توانید محله‌های شگفت‌انگیز و رویایی جمیرا بیچ و جمیرا پالم را انتخاب کنید. اگرچه متوسط قیمت خانه در این محله‌های لوکس، حدود ۲ میلیون درهم است؛ اما از مال‌های معتبر و دنیایی از پارک‌های زیبا گرفته تا دسترسی‌های راحت به دریا، خیابان‌های دیدنی و شهرک رویایی مدینه‌الجمیرا، همگی در انتظارتان خواهد بود.

تناسب کف قیمت خانه در دبی با دارایی‌های ایرانیان

برای بررسی کف قیمت خانه در دبی، بایستی سراغ آپارتمان‌ها و سوئیت‌های کوچک برویم که متوسط هزینه خرید آن‌ها، بین ۲۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار درهم است. خانه‌های در رنج قیمت متوسط این شهر که کمی بزرگ‌تر بوده و دارای امکانات قابل‌قبولی هستند، بین ۶۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون درهم قیمت خواهند داشت. املاک لوکس‌تر نیز که شرایط یک زندگی رویایی را برای ساکنان فراهم می‌آورند، بین ۱.۵ الی ۱۰ میلیون درهم معامله می‌شوند.

امکان دریافت اقامت و پاسپورت امارات

دریافت اقامت و پاسپورت امارات، یکی دیگر از مزایای خرید خانه در دبی است. حال ممکن است این سوال مطرح شود که با اقامت دبی به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟ در پاسخ باید گفت که پاسپورت امارات، قدرت‌مندترین پاسپورت جهان است که امکان سفر بدون ویزا به بیشتر از ۱۵۵ کشور جهان را فراهم می‌آورد.

دسترسی به فرصت‌های شغلی پردرآمد

دنیایی از فعالیت‌های صنعتی، تجاری، گردشگری و …، در دبی جریان دارند؛ بنابراین دسترسی به فرصت‌های شغلی متنوع و پردرآمد، از دیگر مزایای خرید خانه ارزان در دبی به‌شمار می‌آید. نکته جالب توجه‌تر این است که دولت امارات، هیچ‌گونه مالیاتی را روی درآمد سالیانه شما منظور نخواهد کرد. اختلاف قیمت درهم امارات و ریال ایران، بسیاری از ایرانیان را در سالیان اخیر به یافتن ارزان‌ترین خانه ها در دبی و اقامت در این کشور، ترغیب کرده است.

امنیت بالای خانه‌ها و محیط در دبی

از جمعیت بیش از ۳.۲ میلیون نفری دبی، حدود ۵۲ هزار نفر دارای سرمایه میلیاردی و بیشتر بوده و مشخصا کسب‌وکارهای گسترده‌ای در این شهر مشغول فعالیت هستند؛ همچنین نیروهای آموزش‌دیده پلیس در همه‌جا حضور دارند تا آمار جرم و جنایت در این شهر امارات، بسیار پایین باشد. مجموعا امنیت بالای محیط و املاک، از مهم‌ترین مزایای خرید خانه ارزان در دبی محسوب می‌شود که کمتر به آن توجه می‌شود.

شرایط جغرافیایی و امکانات عمومی و تفریحی عالی

آب‌وهوای همیشه آفتابی دبی، همواره حس انرژی مثبت را در ساکنان این شهر به‌وجود می‌آورد؛ همچنین با خرید خانه ارزان در دبی به خیابان‌های تمیز و مهندسی‌ساز، بوستان‌های زیبا، امکانات متعدد عمومی، سیستم حمل و نقل ارزان، سواحل آزاد و زیبا، ده‌ها پارامتر رایگان و جذاب دیگر دسترسی خواهید داشت.

به‌لحاظ امکانات تفریحی نیز، وجود استخرهای روباز همگانی هتل‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، پارک‌های بازی و آبی متنوع، مونوریل‌های تفریحی، موزه‌های تاریخی و فرهنگی، رستوران‌های زیبای ساحلی، آکواریوم‌های متصل به خلیج فارس و …، همواره می‌توانند هیجان زندگی را در دبی برای اقامت‌کنندگان صدچندان کنند.

Dxboffplan؛ راهی مطمئن برای خرید ملک ارزان در دبی

وب‌سایت گروه املاک دی ایکس بی آف پلن (dxboffplan.com) به‌عنوان یکی از معتبرترین پورتال‌های فروش ملک به ایرانیان مقیم کشورهای خارجی و سرمایه‌گذاران سایر کشورها شناخته می‌شود. با مراجعه به وب‌سایت dxboffplan، کاربران گرامی امکان دسترسی به صدها ملک موجود در کشورهای امارات، عمان، ترکیه و گرجستان را خواهند داشت.

باتوجه‌به حضور کارشناسان مجرب و حرفه‌ای پرتعداد در گروه املاک dxboffplan، جهت دریافت مشاوره‌های تخصصی در‌رابطه‌با مزایای خرید خانه ارزان در دبی، معرفی ملک‌های جذاب در محله‌های مختلف امارات و هرگونه سوال مرتبط با آخذ اقامت و پاسپورت امارات، می‌توانید با مشاورین فنی این مجموعه تماس حاصل کنید.

Share